Zümrüt Yeşil / YORUM

 
Serinin son kitabı sonunda bitti.
Bu kitabı serinin diğer kitaplarına göre daha çok sevdim.
Son kitap daha çok bütün sırların ortaya çıktığı bir kitap olmuş .
Son kitapta bütün sırları öğreniyorsunuz ve ben öğrendiğimde çok şaşırdım .
Kitapta gerçekten şaşırtıcı sırlar var.
Yazar kitabın sonunu çok güzel bağlamış .
Özellikle Gweny'nin hayatı ile ilgili sırlar çok şaşırtıcıydı.
Gideon ile ilişkilerinin yoluna girmesi de sevindirici bir olaydı .
Aşkın bir rengi olsa bu "zümrüt yeşil" olurdu . diye düşünmekteyim.
Sonunda bütün aile bağları ortaya çıktı ve tüm sırlar çözüme kavuştu.
*
Kalbi "badem ezmesi"ne benzetme fikri gerçekten çok hoştu.
Kızlar kalbiniz "Badem Ezmesi" unutmayın ! :)
Bu arada kitap boyunca Charletto ' a çok sinir olmuştum ama son kitapta biraz daha duygusal geldi bana . Yazar son kitapta Charletto konusunda beni şaşırttı.
Bir de Gweny'e olan bu güvensizlikte çok sinir bozucu ayrıca.
Kitapta en sevdiğim karakter Leslie oldu .
Onun yardımseverliği , samimiliği çok sevimliydi. Ayrıca çok bir dost olarak kitapta iyi işlenmiş .
Gideon'a bazı yerlerde sinir olmadım değil ama sonuçta Gweny'e korumaya çalışıyordu .
*
Soluk soluğa okuyacağınız bir seri  .
Okumadıysanız hemen başlayın derim bu seriye.
*
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI