Aynı Yıldızın Altında / SPOİLER


Bir anda Augustus, "Ölümden sonra hayata inanıyor musun ?" diye soruverdi.
"Sonsuzluk yanlış bir kavram bence," diye yanıt verdim.
Sırıttı. "Sensin yanlış kavram."
 
*
 
"Ama onu sevmek güzeldi değil mi? "
Tişörtüne başımı salladım.
"Sana karşı neler hissettiğime dair fikir versin" dedi.
Benim babam. Her zaman ne diyeceğini biliyordu. "
 
*
 
Ben: "Eğer genç kız olmamı istiyorsan beni Destek Grubu'na yollamazsın. Bana sahte bir kimlik alırsın ki gece kulüplerine gidip votka içip esrar koklayabileyim."
Annem: "Esrar koklanmaz bir kere."
 
*
 

''Belki peki bizim sonsuza dekimiz olur''
 
*
FİLMİN AFİŞİ ;

Filme girmeden önce ağlamaya hazırlıklı olun !
25.12.2013
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI