Yeterince Yalnız Kaldım / TANITIM

 

Uzun bir tarihî süreç içerisinde Asya bozkırlarında yaşayan Türkler , Hunlar ile birlikte farklı bir coğrafya olan Doğu Avrupa sahasına yönelmeye başlamışlardır. Hunların Avrupa içlerinde görülmeleri: Sabarlar, Avarlar , Kumanlar, Hazarlar, Bulgarlar, Peçenekler gibi çeşitli Türk boylarının da buralara ilerlemelerine basamak ve temel teşkil etmiştir. Bir kadın arıyordu. Evet. Evde kendisinden başka bir iz, işaret veya koku bırakan bir kadın arıyordu. Kapat gözlerini, saklan, kıvrıl kucağımda ve kollarımın arasında kaybetmeye çalış kendini. Bitmesin bu rüya, çıkmasın gerçekler aydınlığa.

Kendi gerçeklerimiz arasında kaybolup gidelim ve kimse bulamasın bizi. Adı konulmamış bir masal kitabında, adı konulmamış bir dünyada, adı konulmamış bir aşkı yaşayalım, adı konulmamış iki isimsiz kahraman olarak." Ben seni ortaya çıkarmak istiyorum. Sürekli konuştuğun, derdini paylaştığın, gecelerine, yalnızlığına ortak ettiğin masum kız çocuğu ile değil, bundan sonra sadece benimle konuşmanı ve beni dinlemeni istiyorum. Ben, içindeki kadını ortaya çıkarmak istiyorum. Onunla birlikte olmak ve geri kalan hayatımı onunla, o kadınla birlikte paylaşmak istiyorum." Olmuyor, olmuyor! Ah Mine! Az önce tanımıyordun şu an burada yok diyorsun. Senin vereceğin, senden duyacağım en güzel cevaplar bunlar işte. Daha ötesi yok. Hayatımı da aynen böyle tamamlıyorsun.
(Tanıtım Bülteninden)

*
Sayfa Sayısı: 576
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Gordios Kitap
Tür : Türkiye Roman

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI