Aynı Yıldızın Altında / YORUM

 
 
AYNI YILDIZIN ALTINDA


Sonsuzluk vaadeden bir aşk...

Bu nasıl bir kitaptı bilemiyorum . Anlatmak çok zor . 5 - 6 saat gibi kısa bir süre de bitti ve sanki sayfalar su gibi aktı . Okurken kendimden geçtim . Augustus ve Hazel 'ın aşkları , sevgileri o kadar güzel anlatılmıştı ki . Dostluk duygusu çok güzel işlenmişti.
"İki insan birbirini nasıl bu kadar sever ? " dedirtti bana . Yazar hayat ve ölüm arasındaki ince çizgiyi çok güzel harmanlamış. John Green iyi ki bu kitabı yazmışsın diyorum. Sen bu kitabı yazmasaydın ben bu kitapla hiç tanışmayacaktım ve okuyup kendimden bir parça bulup böyle derinlemesine duygu sesline kapılmayacaktım.
Sonlara doğru yani -Augustus' un ölümünden sonra- ki sayfalar nasıl geçti bilmiyorum. Okurken gözyaşlarım çoktan yerinden akmaya başladı ve soluksuz okudum. Okurken kendimden bir şeyler buldum . Çok , çok duygusal ve etkileyiciydi . Diyecek söz bulamıyorum . Bu kitabın yeri her zaman bende ayrı olacak .
Okumayan herkese kesinlikle tavsiye ediyorum . Okuyun ve birbirini seven iki kanser hastası aşığın sevgisine şahit olun . !
 

 
*

"Yukarı çıkan bir hız trenindeyim , dostum . " kelimesi beni çok etkiledi. Bence kitabın en can alıcı noktası buydu benim için.
*

"Kimi zaman bir kitap okursunuz ve o kitap içinizi tuhaf bir coşkunlukla doldurur ve paramparça olmuş dünyanın , hayatta olan tüm insanlar o kitabaı okumadan tekrar bir araya gelemeyeceğini hissedersiniz. " bu kitap bende "tam anlamıyla" bu duyguyu hissettirdi.
Augustus Waters & Hazel Grace ..

 

 



Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI