Lux Serisi / SPOİLER

 
"Geç oldu."
"Biliyorum." Tereddüt ettim. "Kalmak ister misin?"
Tek kaşını kaldırdı.
Bu olmamıştı işte. "Onu kastetmedim."
"Kastetsen de bir şikayetim olmaz hani." Bakışlarını indirdi. "Hem de hiç"
-Oniks
 
 
 

 Ekrandaki zombi, bir adamın kolundan bir parça kopardı. "Bu ne ya?" diye yakındı Daemon. "Adam öylece orada dikiliyordu. Merhaba. Her yerde zombi var. Arkana baksana, geri zekalı.
-Opal
 
OBSİDİYEN
"Bu sen misin?"
"Neye benziyor?" diye tısladım.
Yüzüne yavaşça bir gülümseme yayıldı."Kendini filme mi aldın?"
Derin ve yavaş bir nefes aldım."Sanki canlı sapık gösterisi falan yapıyormuşum gibi konuşuyorsun."...

Daemon genzinden bir ses çıkardı."Öyle mi yapıyorsun?"
 
 
Sınıfa önce Carissa,sonra da Daemon geldi.Daemon sıramın üzerine mocha latte koydu.Havaya tarçın kokusu yayıldı.
"Teşekkürler."Sıcak bardağı tuttum."Seninki nerede?"
"Bu sabah susamadım," dedi,kalemini çevirerek.Omzumun üzerinden baktı."Selam Lesa."
Lesa iç çekti."Benimde bir Daemon'ım olmalı."
Sırıtmamı gizlemeyi başaramayarak ona döndüm."Seninde Chad'in var."...

Gözlerini devirdi."O bana latte getirmiyor."
Daemon kıkırdadı."Herkes benim kadar muhteşem olamaz."
-Opa
l
 
 
“Kurabiye yer misin?” diye sordu, çikolata parçacıklarıyla dolu bir kurabiye uzatarak.
Midem kötü olsun ya da olmasın, bunu reddetmemin imkânı yoktu. “Tabii.”
Çarpık bir gülümsemeyle bana doğru eğildi; dudakları dudak­larıma çok yakındı. “Gel de al.”
Gel de al mı?.. Daemon, kurabiyenin yarısını o dolgun ve tama­men öpülesi dudaklarının arasına koydu.
Hay ben böyle işin...
-Oniks
 
25.12.2013

 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI