Safir Mavi / YORUM

 
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer - 2
*

Ah , Gideon ve Gwen ikilisine bayılıyorum .
Sonunda Gideon , aşkını itiraf etti yani . Kitap boyunca sabırsızlandığım şeylerden biriydi.
Bir de şu "sır" melesini çok merak etmeye başladım. Son kitaba doğru işler daha da karışmaya başlıyor.
Kitapta "zaman yolculuğu" anlatıliyor daha çok aile bağları ile ilgili .
Charletto ' a çok sinir oldum . Seni boğmak istiyorum Charloetto (Gweny kulakların çınlasın)
Bu kitabı ben ilk kitaba göre daha çok beğendim . En azından Gwen ile Gideon sahneleri bolca vardı .
Gerçi okurken aile bağları ile ilgili kafam karıştı ama kitabın sonunda zaten kadın ve erkek zaman
yolcularının soyağaçlarını vermiş yazarımız .
Kurgu bakımından çok beğendim bu kitabı . Ama zaman yolculuğu sırasında biraz macera katılsaydı
daha iyi olurdu diye düşünüyorum ama aile bağları arasındaki "sır" gerçekten çok ilgi çekici geldi bana.
Bu seriyi kesinlikle tavsiye ediyorum ve bir an önce başlayın diyorum .
Gwen 'ın hikayesini merak ediyorsanız bir an önce başlayın derim bu seriye .
Son kitabı okumak için büyük bir sabırsızlık içindeyim.
Bu arada ufak bir not ; Leslie ile Gwen ' ın dostlukları çok güzeldi. Yazar kalemini konuşturmuş diyorum
başka da bir şey demiyorum .
Gidip okuyun bu seriyi .  :)
 
*
 
ALINTILAR
 
Aşkı hiçbir şey durduramaz ; o ne kapı
ne de sürgü tanır
Ve her şeyin içinden geçer .
Başlangıcı yoktur , kanatlarını sonsuza
dek çırpar
Ve engel tanımaz.
Matthias Claudius (1740 - 1815)
*
"Seven bir kadın hiç tereddüt etmeden sevdiği için canını verir."
 
ON İKİLERİN ÇEMBERİ
12-Gideon de Villiers - Elmas - Aslan - Porsuk Ağacı
11-Gwendolyn Shepherd - Yakut - Karga - Huş Ağacı
10-Lucy Montrose - Safir - Vaşak - Söğüt
5-Saint Germain Kontu - Zümrüt - Kartal - Meşe
*
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI