Hayatımızı Şekillendiren On Yıl / TANITIM

 
Hayatımızı Şekillendiren On Yıl

"Günümüzde, yirmi küsur yaşında olanlar, her şeylerini paylaşıyorlarmış gibi görünüyor olabilir. Fakat Facebook ve Twittera koydukları şeyler ile benim ofisimde anlattıkları arasında dağlar kadar fark var. Bu nedenle birçok insanın bilmediği şeyleri de biliyorum; hatta yirmi küsur yaşındakilerin kendileri hakkında bildiklerinden çok daha fazlasını biliyorum.

Evet, yirmili yaşlarınız önemlidir. Hayatınızı belirleyen olayların yüzde sekseni otuz beş yaşınıza kadar ve ömür boyu kazanacağınız ücret artışının üçte ikisi kariyerinizin ilk on yılında vuku bulur. Yarı nüfusumuzdan fazlası, otuz yaşına geldiklerinde, ya evlidirler ya biriyle çıkıyorlardır ya da gelecekteki hayat arkadaşını seçmiştir. Kişilik, öncesine ve sonrasına oranla en fazla, yirmili yaşlarda değişir. Beyin gelişiminin son atılım dönemi yirmili yaşlara denk gelir. Kadın doğurganlığının en elverişli olduğu yaş yirmi sekiz yaşıdır.

Gençler ve ebeveynler, işverenler veya öğretmenler veya dinlemek isteyen diğer herkes, bu hitap ve bu kitap sizin için. "
-Dr. Meg Jay, University of California, Berkeley-
(Tanıtım Bülteninden)

*
Sayfa Sayısı: 238
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Hyperion
Tür : Kişisel Gelişim

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI