2013'de Okuduğum En İyi Kitaplar

 
Bu konuda yazı yazmamın sebebini Kitab-ı Sevda adlı bloğ yazarına borçluyum.
Kitab-ı Sevda'nın 2013 Enlerini merak ediyorsanız bir bakın derim .
 
*
Ve gelelim benim en'lere...
 
OBSİDİYEN
Lux serisinin ilk kitabını daha güzel bulmuştum diğer kitaplara göre. Her şeyin başlangıcı sayılır. Öküz'e diyecek lafım yok .
 
FISILTI
İlk kitabı daha güzel buldum. Nora ve Patch ikilisini bu kitapta daha çok sevmiştim.
 
DUBLİN CADDESİ
Braden & Joss ikilisine diyecek sözüm yok . Özellikle Braden , sen bir öküzsün !
 
MART MENEKŞELERİ
Sarah Jio'nun en beğendiğim kitabı . İlk bu kitapla tanışmıştım yazarla . Dili çok akıcı gelmişti .Bu kitabın yeri ayrıdır.
 
SİL BAŞTAN
Ken Grimwood bu tarzda çok iyi . Polisiye üzerine yazılmış güzel bir romandı . Diğer kitaplarına göre benim ilk göz ağrımdır bu kitap. Yeri ayrıdır.
 
ÇIRAK
Tess , Tess , Tess diyorum başka bir şey de demiyorum . Bu kadın bir harika ! Serinin ikinci kitabını daha çok sevdim.

AYNI YILDIZIN ALTINDA
Bir kitap bu kadar mı güzel olur. Hüngür hüngür ağladım resmen .Okumadıysanız bir an önce başlayın derim .

AŞK TÜM ZAMANLARIN İÇİNDEN GEÇER SERİSİ
Bu seriye bayıldım. Zaman yolculuğunda aşk ! Özellikle "zümrüt yeşil" benim rengim. Bu seriye hemen başlayın .
Pinterest shareGoogle Plus share

5 yorum:

  1. Senin listen de çok hoş! Obisidyen, Braden & Joss ♥ 2014 neler getirecek acaba... :))

    YanıtlaSil
  2. 2014 ' ü bende bekliyorum bir an önce çıksın :)

    YanıtlaSil
  3. ken grimwood ve tess ortak yazarlarımızmış :) Ama tessin son kitaplarından uzak dur. rizoli-isles serisinden şaşma bence :)

    YanıtlaSil
  4. Valla ben de tess'in tüm kitapları var. Rizzoli Isles serisinde 2 kitap falan okudum işte :)

    YanıtlaSil
  5. rizzoli serisinin tamamı elimde ve tek yazdıgı kıtaplarda tam bir tess bagımlısıyım aynen TESS TESS TESS diyorumm :) ve buarada becca nın finalıı OMG bn ilk defa bir kitapta ağladım ınanamıorum cok duygu yukluyduu

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI