Hayata Tutunmak / TANITIM

 
Ve Ocak ayındaki en iddialı kitabımız.

Hayata Uyanmak/ Mary E. Pearson
Jenna Fox'un müthiş hikayesi okuyanları derinden etkileyecek...

Benim bir kimliğim vardı....

Adım vardı: Jenna Fox.

Bana öyle olduğunu söylediler. Oysa ben, bir isimden daha fazlasıyım. Bana söyledikleri şeylerden daha fazlası… Önüme koydukları durum değerlendirmeleri ve rakamsal verilerden daha fazlası… İzlettikleri videolardan fazlası…
Daha fazlası… Ama ne kadar fazlası olduğundan emin değilim. Çünkü hatırlamıyorum.
Yüzümü ellerinin arasına almış ve “Küçük meleğim,” demişti babam, “sabırlı ol. Her şey sana geri gelecek. Zamanla hepsini geri kazanacaksın; zamanla…” Şimdi baktığımda, yürüyüşümün normale döndüğünü söyleyebilirim. Ama aynı şeyi hafızam için söyleyemiyorum. Annemi, babamı ya da Lily’yi hatırlamıyorum. Bir zamanlar Boston’da yaşadığımı da hatırlamıyorum. Kazayı hatırlamıyorum. Jenna Fox’u hatırlamıyorum.

Babam zamanla her şeyi geri kazanacağımı söylüyor. “Zaman iyileştirir,” diyor.
Bense ona söyleyemesem de, zamanın ne olduğunu hatırlamıyorum.

"Sürekli artan temposuyla, son zamanların en sürükleyici hikâyesi."
Publishers Weekly

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI