Kış Sarayı - TANITIM

 
Beni dinle. Ben biliyorum. En tehlikeli casus, şüphelenmediğindir. 18. yüzyılda, Rusyada, İmparatoriçenin casusu olarak görevlendirilen genç bir kızın gözlerinden anlatılan bir yükseliş hikâyesi. Polonyalı genç kız Varvara, İmparatoriçe Elizavetanın ihtişamlı ve tehlikeli sarayına getirilir. Kilit açmak, sevişmek ve en önemlisi sessiz kalıp dinlemek konularında eğitilir. İmparatoriçenin varisine, genç ve kırılgan Prusya Prensesi Sophie, gelin olarak getirilir. Varvaranın görevi onu gözetlemek iken, onun arkadaşı ve sırdaşı olur. Saraydaki gizli ilişkileri ve güvenilmez işbirliklerini öğrenmesine yardım eder. Fakat Sophienin kaderi, kötü şöhretli Büyük Katerina olmaktır. Peki, onun hırsları herkesinkinden daha yüce ve etkili mi? Gücünün son noktasına ulaşmadan duracak mı?

Sayfa Sayısı: 467
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Optimum Kitap
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI