Zaman Çarkı / YORUM


*
Tek kelimeyle muhteşem bir kitaptı. Hele sonlara doğru heyecanım iyice arttı ve bir solukta okudum. Başta Elise ile Christine farklı kişiler gibi düşünmüştüm ama kitabın sonunda anlıyorsunuz gerçeği. Kitabın sonunu daha farklı bekliyordum . Patrick ölmese iyi olurdu . Onun ölmesine üzüldüm. Keşke o da ölümsüzlük ile ilgili araştırmalara devam etseydi . Elise 'ya izin verseydi . Dr.Goldman'ın feci bir şekilde ölmesine çok üzüldüm açıkçası. Ve kitabın sonlarına doğru Leonard'a çok sinir oldum. Ama yazar sonunu yine de iyi bağlamış diye düşünüyorum. Kitabın konusu kurgusu çevirisi her şeyiyle çok güzel bir kitaptı ve okumanızı tavsiye ederim.
*
Ufak bir not düşmek istiyorum ; " Elise " karakteri beni çok etkiledi. Düşünsenize hiç ölmemek , ölümsüz olmak çok kötü bir şey. İnsan ölüme hasret kalıyor. DNA'sı gereği bu durumda olan Elise , tüm sevdiklerini bir bir kaybediyor. Ve her defasında tek başına kalıyor . Sürekli saklanmak zorunda kalıyor. Fotoğraf çekinmiyor . Sürekli seyahat halinde . Olduğu yer de bir kaç yıldan fazla kalamıyor. Çünkü kimsenin durumunu bilmesini istemiyor . Kimse Elise'nin yerinde olmak istemez herhalde. Ölümsüz olmak , ölüme hasret kalmak çok zor bir durum.
*
Okuyun derim . Pişman olmazsınız..
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI