Ölmem Gerekirse / TANITIM

 
Sevdiğini kurtarmak için ne kadarına hazırsın ?

Amy Plum'ın tüm dünyada fırtınalar koparan, önemli çok satanlar listelerinin
gediklisi hâline gelen Benim İçin Öl Üçlemesi tamamlanıyor.

Vincent beni bulmak için pek çok hayat boyunca beklemişti, ancak ortak geleceğimize dair hayallerimiz bir anda paramparça oldu. İkimizin de "arkadaş" olarak tanımladığımız biri ona ihanet etti ve ben de Vincenti kaybetmiş oldum.

Şimdi düşmanımız Franceın ölümsüzlerini hâkimiyeti altına almaya son derece kararlı ve istediklerini elde etmek için bir savaş başlatmaktan da kaçınmayacaklar.

Heyecan dolu bir macera… Aşk, mücadele, gözyaşı, sürpriz bir son…

Benim İçin Öl Üçlemesinin son cildi,

Ölmem gerekirse!

*
Sayfa Sayısı: 408
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI