En Son Yürekler Ölür / ALINTILAR

*
‘’Sevdim seni Nehir!İlk gördüğüm anda sevdim.Adını ilk duyduğumda…Nehir ve Deniz!
Geceler boyu boşluğa,karanlıkların kuytusuna haykırdım adlarımızı.Denize dökülmek için dağlar tepeler aşan bir nehirle,o nehri kucaklamak,içine almak için çırpınan bir deniz hayal ettim hep.Bizdik onlar!Birbirine ulaşması,birbirini bütünlemesi gereken Nehir’le Deniz…
*
İlk dans!
Bedenlerin ilk kez birbirine dolanışı.Nefeslerin ilk kez birbirine karışması.Aşkın ilk yudumlanışı,İlk sarhoşluk…
Son olmayacağı kesin!
*
Uyuyan birinin dış seslerden etkilenme duyarlılığı,dış seslerin yüksekliği,alçaklığı,tınısı,tiz ya da pes olmasıyla değil,kişinin o andaki ‘’sesi algılama yeteneği’’ ile ilintilidir.Kulak hassasiyetinin rolü yoktur bu duyumda.
*
Sevgini hak edene sun yalnızca
Herkesin seni sevmesi gerekmiyor…
*
Ölüm=Deniz olsa,ne fark eder ki?
Ürker mi Nehir ölümden?Geri mi çekilir?
Kaçar mı üstüne gelecek ağırlıktan?
Asla!
Tam tersine,evini açar ona;yüreğini,,kollarını,kucağını…
*
Ölümün kollarında Deniz’e, Deniz’in kollarında ölüme kavuşmak mümkün olabilseydi keşke…
*
Ömür dediğin üç gündür
Dün geldi geçti,yarın meçhuldür
O halde ömür dediğin
Bir gündür, o da bugündür.’’
*
‘’Dayanamıyorum Deniz…
Kıyamıyorum sana be oğlum!
Kıyamıyorum güzeller güzeli Nehir’ime.
Yüce Rabbim de kıymaz inşallah…’’
‘’Affet beni Deniz…Yapamayacağım!
Yalvarırım affet…
Enseme öpücükler kondurduğun,güçlü kollarınla sarıp sarmaladığın;tutkuyu,aşkı dudaklarından içirdiğin o o dada tek başıma kalamayacağım.
Sen olsan,o yatakta bensiz yatabilir miydin?’’
*
‘’Şimdi uzaklardasın
Gönül hicranla doldu
Hiç ayrılamam derken
Kavuşmak hayal oldu’’
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI