Hafta Sonu Kaçamağı || YORUM


Herkese Merhaba!

Bu aralar Reading Slump'a girecek gibiydim. Hiç havamda değildim.Ve beni sıkmayacak akıcı, kısa, ve çerezlik bir kitap arıyordum. Tam bu noktada "Hafta Sonu Kaçamağı" derdime derman oldu diyebilirim.

Kısaca kitabın konusundan bahsedecek olursam; Jason ve Claire aynı şirkette çalışmaktadırlar. Jason, Danvers şirktinin patronuyken Claire üç yıldır Jason'ın yönetici asistanlığını yapmaktadır. Her şey son derece profesyonel bir şekilde giderken Jason, hafta sonu gittiği bir bekarlığa veda partisinde farklı Claire ile tanışır.

Claire; babası ve kardeşini kaybetmiş, hasta annesine bakmakla yükümlü aynı zamanda bunun için iki ayrı işte çalışan yani kısacası kendinden başka herkesi düşünene ve hayatı kaçıran bir karakterdir. Annesi Alzheimer hastasıdır ve onun masraflarını karşılamak için özel günler düzenleyen bir şirkette "pasta kızı" olarak çalışmaktadır. 

Claire babasından dolayı geçmişinde yara almış bir karakterdir. Bunun için hayatını yönlendiremeye çalışan herkesi yıkıp geçmektedir. 

Jason, Claire'yi arkadaşının bekarlığa veda partisinde gördüğünden beri onu aklında çıkaramaz ve kaçınılmaz olan gerçekleşir. Jason ve Claire bir süre birlikte takılmaya başladıktan sonra birbirlerine karşı derin duygular beslemeye başlarlar.

Claire'ye bazı yerlerde çok gıcık oldum. Tamam gurur yapmasını anlayabiliyorum. Babasından dolayı hayatını kimsenin yönlendirmesini istemiyor. Ama Jason'ın kötü bir niyetinin olmadığını düşünüyorum. Yani, bence çok tatlıydı. Claire'yi korumak istemesi, zor zamanlarında yanında olması bence Claire'ye ne kadar değer verdiğini gösteriyor. Claire'de bunu anlamakta diretiyor. Neyse ki geç de olsa Claire gerçeklerin farkına varıyor.

Jason, en sevdiğim karakter oldu. Claire'yi de beni gıcık etmese onu da sevebilirdim belki.. Suzy çok manyak ve kafa bir karakterdi. Onu sevdim. Yazarın üslubunu, olayları ele alış şeklini, karakterlerin iç dünyasını yansıtma şeklini sevdim. Bence bu konuda yazar oldukça başarılı. Kitabın bazı kısımlarında yüzümde aptal bir gülümse oluştuğunu söyleyebilirim. Kitabı bir süre o şekilde okuduğumu belirtmeden geçmek istemedim. Kitap çok akıcıydı ki bir gün gibi kısa bir süre de bitti ve ben seriye devam etmeyi düşünüyorum.

Nedendir bilmiyorum ama Nemesis Yayınları'nın çıkardığı kitapları genel olarak beğeniyorum. Böyle RS'a gireceğim dönemlerde ya da kısa bir şeyler okumak istediğimde bana ilaç gibi geliyor. Bu konuda bizlere bu tarz kitaplar sundukları için teşekkür etmeden geçmek istemedim.

Son olarak eğer sizi sıkmayacak akıcı bir kitap arıyorsanız "Hafta Sonu Kaçamağı"na bir şans verebilirsiniz. (=

Instagram; @hayalperestinzamanyolculugu

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. O zaman bir çırpıda okuyup bitirmek için iyi bir seçim :) teşekkürler.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI