Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır || Yorum



Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır uzun süredir merak ettiğim bir kitaptı.  Sonunda okuyup bitirdim. 


Andie hayata at gözlükleri ile bakan ve hayatı kaçıran, anı yaşamayan, kendi hazırladığı 'yaşam planı'na bağlı kalan bir karakter. 


En yakın iki arkadaşı ile Vegas'ta bekarlığa veda partisine gidiyor ve orada tanıştığı Mack ile bütün hayatı değişiyor. Yaşam planı yerle bir oluyor. 


Andie karakteri gıcık bir karakter bana göre. Mack gibi bir adamı bulmuşken burnunun dikine gitmesi ve bir şans vermekten kaçınması tahammül edilemezdi. 


Mack gibi adamlar insanın karşısına milyonda bir çıkıyor. Kıymetini bilmek gerek. 


Yazarın anlatımı güzel, kurgu güzel, Mack daha da güzel. 😝💜 Daha ne olsun.. 


Tam yaz aylarında, plaj başında okunacak kitaplardan. 


Hele bir de kovboy fanteziniz varsa Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır tam size göre... 😊 


Tavsiyemdir. 👍

Pinterest shareGoogle Plus share

4 yorum:

  1. Bu kitap bir süre önce benim de dikkatimi çekmişti :) ama konusundan emin olamamıştım. Okumalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Kitabın adı çok iyiymiş.iyi adamlar konusunda haklısın milyonda bir çıkar ve değerlendirmek lazım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın ismini bende beğendim, bir albenisi var. (=
      Ve iyi adamların kıymetini bilmek gerek :P

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI