KGBT: 32. TUR || Şeytan'ın Rüya Kapanı || YORUM



Şeytan'ın Stajyeri'nden sonra Şeytan'ın Rüya Kapanı ile macera kaldığı yerden devam ediyor. 

Cehennemden Şeytanın Rüya Kapanı çalındığı için Septimus tarafından Şeytan Takımı kendilerini bir görevin içinde buluyorlar. 

Şeytan Takımı; Mitchell, Alfarin, Elinor ve Medusa'dan oluşuyor. Tabi Melek Takımını da unutmamak gerek. 😝 Bence yazar onlar içinde ayrı bir kitap yazabilir diye düşünüyorum. 😊 Her neyse.. 😜 

Dönüştürücü sayesinde zamanda yolculuk yapıyorlar ve Rüya Kapanı'nın peşine düşüyorlar. Rüya Kapanı'nın bir cihaz, bir alet olduğunu düşünmüştüm ama meğersem bir çocukmuş. Evet Rüya Kapanı bir çocuk. 👶 

Yazarın sağlam bir kurgu oluşturduğunu düşünüyorum. Zaman Yolculuğu en sevdiğim konulardan biri ve bu seri de de en sevdiğim şeylerden biri. Septimus'a karşı ayrı bir sempati besliyorum. Ama sanki her an bir pislik yapacakmış gibi bir his oluşmadı içinde dersem yalan olur. 

Kitapta kurtlar da karşımıza çıkıyor. 🐺 Ve bu en sevdiğim kısımlardan ikincisi. Kurtlara karşı zaafım var. O yüzden nerede görsem ilgimi çekiyor bu durum. 😊 

Kitapta Dante'nin İlahi Komedyasına göndermelerde var. Bu da kitapta sevdiğim etkenlerden biri. Cehennemin her bir katmanını bir kurt'un temsil etmesini çok güzel düşünmüş yazar. 

Kapak tasarımı ise beni benden alıyor. Çok güzel değil mi? 😊 Üçüncü kitapta Alfarin, son kitapta Elinor'un hikayesi anlatılacak. 

Ben en çok Alfarin'in hikayesini merak ediyorum. Çünkü o bir Viking! 💪 

Sıkıldığım yerler olmadı değil ama genel olarak baktığımda kitabı sevdim. Okumayanların bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI