Kızıl Ateş || YORUM


Kitapla ilgili düşüncelerime nereden başlasam bilemiyorum. Kitabın büyük çoğunluğunda sıkıldım. Kitap boyunca keyif aldığım kısım toplasak 20-30 sayfa eder. 

Kurguyu beğenmedim. Yazar yazamamış, tam oturmamış gibiydi bana göre. Eksikleri vardı. 

Karakterler arasındaki diyaloglar sıkıcıydı. Kitapta bir hareket yoktu. Sonlara doğru bir hareket kazanıyordu ama o da yeterli değildi. 

Karakterlerin bir numarası yoktu. Daha doğrusu karakterlere gıcık oldum. Çılgın Rogan'ı sevip sevmediğim konusunda kararsızım. 

Nevada'nın evinin önüne düzinelerce karanfil dizmesi çok tatlıydı. Ama onun dışında ukala herifin tekiydi. Yazarın anlatımından mıdır yoksa çeviriden midir bilmiyorum ama okurken sıkıldım. 'Bitse de gitsek' modunda okudum kitabı. 

Redaksiyonel yönden de gözüme batan detaylar vardı. Noktalama işareti deyip geçilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Sonra ''Adam'' ismini ''adam'' diye okurken buluyoruz kendimizi. Bu durum rahatsız etti beni. 

Kitapla ilgili beğendiğim kısımlar kapak tasarımı ve yukarıda da bahsettiğim 20-30 sayfa. 

Kapak tasarımını orijinal kapaktan daha çok beğendim. 😍 

Onun dışında beklentilerimi karşılayan bir kitap olmadı.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI