HER ŞEY || Nicola Yoon || Yorum



HER ŞEY bitti. Ama çok güzeldi. Karakterleri çok tatlıydı. 

Konusu ve kurgusu çok güzel, sevimli ve acıklıydı.

Yazarın anlatımı ve çizimler şahaneydi. Su gibi aktı sayfalar. Hiç bitmesin istedim. 

Sonu daha farklı olabilirdi ama yine de çok güzeldi. Şaşırtıcıydı da.. 

Okurken hikayenin içine çekildiğinizi hissediyorsunuz. Benim üzerimde böyle bir etkisi oldu. Başladığım gibi bitti kitap. 

Hayatta bazı riskler almamız gerektiğini gözler önüne seriyor kitap. 

Olly ve Maddy karakterleri sanki birbirleri için yaratılmışlar.

Aralarındaki zıtlıklara rağmen o kadar uyumlulardı ki.. Böyle tatlı çiftleri daha çok seviyorum. 😍 

Hislerimi tam olarak ifade edemiyorum ama önüme çıkan herkese okuyun diye diretecek bir hale getirdi kitap beni. 😁
😝 

Sonu daha farklı olabilirdi yukarıda da dediğim gibi ama bu yinede kitabı sevmeme engel değil. 

Her Şey'iyle sevdiğim bir kitap oldu. 💜 
Eğer okumadıysanız bir şans verebilirsiniz. 
Tavsiyemdir. 👍

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI