SENİNİM || YORUM


Seninim bitti. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitap çok akıcıydı ve kısa bir süre içinde bitti. Ve kitabı sevdim. 

Bana Grinin Elli Tonu'nu hatırlatmış olsa da ondan daha güzeldi, ondan daha çok sevdim. Yazarın kalemini sevdim. 

Kitapta sadece yatak muhabbeti yoktu ve en sevdiğim kısmı buydu. Yani karakterler ve kurgu sığ değildi. Tek dertleri 'o işi' yapmak değildi yani. 😁 

Karakterler birlikte bir çok şey yapıp bir sürü anı biriktirdiler. Karakterlerin ailelerine olan bağları çok güzeldi. 

Roderick baskıcı ve sahiplenici bir karakter olmasının dışında romantik bir karakterdi. 😍 

Sonlara doğru karakterlerin birbirlerine yalan söyleyip işi yokuşa sürmeleri beni biraz gıcık etti ama onun dışında kitabı sevdim. 

Her yaşa hitap etmeyen bir kitap o yüzden okuyacak olanlara ufak bir uyarıda bulunayım dedim.. 😊

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI