Kendi Geleceğini Yaratan İnsan Yaşama Sanatı ~ Tanıtım


YAYINEVİ: Pozitif Yayınları 
ADI: KENDİ GELECEĞİNİ YARATAN İNSAN YAŞAMA SANATI

YAZAR: SAFFET DAĞDEVİREN
TÜRÜ: KİŞİSEL GELİŞİM
SAYFA SAYISI: 342
FİYATI: 21.00 TL

21. yüzyıl lüks ve fırsatlar bereketi sunarak kendini göstermeye başlasa da, bu teknolojik patlama çağında çoğumuz yaşamımızdan, yaşantımızdan hiç de hoşnut değiliz. Adeta kendimizi kendi çizdiğimiz sınırlar içine hapsederek hayallerimizden, arzularımızdan ve amaçlarımızdan vazgeçiyoruz. Yaratıcı düşünerek eyleme geçmek varken pes etmiş bir şekilde yaşamak bize daha kolay geliyor. Temel problemimiz düşünmekten eyleme, bilgiden tecrübeye geçememek…

Bu kitap efsanevi ‘Anka Kuşu’ gibi küllerinden yeniden doğmak isteyen sizlere gerçekte kim olduğunuzu hatırlatmak için yazıldı. Yaşıyorsunuz, nefes alıp veriyorsunuz; bu iyiye işaret! Bu özelliğinizin olması size öğrenme, gelişme ve her sınırı aşarak kendi geleceğinizi yaratma fırsatı sunacaktır.

Genç bir Yaşama Sanatçısının akıcı bir dille ve kendi hayatından örneklerle zenginleştirerek hazırladığı bu kitabın sayfalarında sahip olduğunuz ama kullanmadığınız şaşırtıcı gücünüzü açığa çıkarmanın yollarını bulacaksınız. Kendinize bir yol açmak, yaşamı hayatın içinde bulmak ve onu yeniden canlandırmak istiyorsanız, buyurunuz, aramıza hoş geldiniz! 
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. teşekkürler :)
    Blog keşif etkinliğiyle geldim :) Takibe aldım ve bekliyorum :)
    Balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. iyi günler bir kitap aşığı olarak blog gezerken burayı buldum elinize emeğinize sağlık. başarılar diliyorum. amatör olarak yaptığınız bu blogdan para kazanmak isterseniz lütfen bana ulaşın saygılar. tuncmert1515@gmail.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI