Dokuz Yayınları ~ Yeni Kitapları

BİR ADIM SONRASI AYRILIK ( Zeynep Şentürk ) 
Kitap Tanıtımı İçin; TIK TIK!


Ömrümü adadığımda aldatıldım ben ilkin. İlkin bir kıvılcım çıktı ve sonra dört bir yanımı sardı yangın. Hissettim, duydum, gördüm ama yine de kaçmadım. "Sonu değiştiremem ama sona kadar yanında kalırım," derdi hep. İlk o zaman yarı yolda bırakıldım oysa... 

Dönüp, "İyi acılar!" dedi giderken bana. Bana bıraktığının dirhemi dahi yoktu gözlerinde. İlk o zaman acının insanın içinden çıkmadığını anladım. Lütuf gibiydi sanki. Harikulade bir yanılgıydı o...
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 208
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Dokuz Yayınları


Arkadaşlar bu kitabı mahalle baskısı yapan amca, teyze ve küçük esnafın yakınlarına bırakın sonra gerisini kitap halleder… 

Buradaki pompa kelimesi, pompanın argodaki anlamı olan sevişmek anlamında bir kelime olmayıp kalbin pompaladığı kan manasındadır. Dışarıdan bakıldığında bir seks kitabı gibi görünse de kapağını çevirip okumaya başladığınızda, durumun böyle olmadığını anlamanız uzun sürmeyecektir. Yeri geldiğinde gülmekten gözünüzden yaş getirecek, yeri geldiğinde ise sizi uzun uzun düşündürecektir. 

Ön yargıların ne kadar kötü bir şey olduğunu sayfalar akarken bir daha göreceksiniz ve önce 'fikirlerin sevişmesi' sözünün ne anlama geldiğini anlayacaksınız. Bununla birlikte, son sayfayı okuyup da kitabı kapattığınızda artık ilişkilerinizdeki siz, 'eski siz' olmayacaksınız.

Hadi o zaman, gelin! İlişkilerinizi daha doğru yaşamak, doğru insanı bulmak ve buna minik bir adımla başlamak istiyorsanız, o minnoş adım şu an tam da elinizde…
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 200
Baskı Yılı: 2015
Dili: Türkçe
Yayınevi: Dokuz Yayınları
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI