Kalbimdeki İmza ~ Yorum ve Alıntılar


Görsel bu sayfadan alıntıdır! TIK TIK!

Herkese Merhaba!

Yorumuma geçmeden konusundan bahsedecek olursam;


Fulya, annesini kaybetmiş babası ve abisi ile bir başına kalmıştır. Lisansını tamamlamak için Londra yaşamaktadır. Londra da Aras adında bir sevgilisi ve Yasemin adında yakın bir dostu vardır. Fulya, Aras'ı o kadar seviyordur ki, gözü ondan başka kimseyi görmez. Demir ise Fulya'nın abisi Mete ile aynı şirkette çalışmaktadır. Ve yakın arkadaştırlar. Demir içten içe yıllardır Fulya'yı sevmektedir ama bunu ona söylemez. Bu aşkı daha fazla içinde taşıyamayacağını düşünen Demir, duygularını Fulya'ya açıklar ve her şey tepe taklak olur.


Aras karakterini hiç sevmedim! Çocuktan bir kıllandım ben. Hani bu Aras'ın başa bela olacağını sezmiştim başlarda ve tahmin ettiklerim de çıktı. Adamın her hareketi yapmacık ve sahte geldi bana. Özellikle Fulya'ya yaptıklarından sonra onu sevdiğimi söyleyemem..
Onu seviyordum. Her şeyden, herkesten çok seviyordum. Son nefesimi verene dek onun kollarının arasında öylece durup bana sıkı sıkı sarılmasına müsaade edebilirdim. Hem de hiç sıkılmadan, hiç usanmadan.
Fulya içinde karmakarışık duygular hissediyorum. Başta ona biraz kızmış olsam da yaşadıklarından sonra üzüldüğümü söylersem yalan olmaz. Demir gibi bir adam varken Aras gibi biri ile ne işi var anlamıyorum. Demir ki sevdiği için canını verecek bir adam.. Aras ile aynı kefeye koymak bile yanlış bence. Fulya, Aras'a o kadar aşık ki onun gerçek yüzünü bir türlü göremiyor. Hani derler ya aşkın gözü kördür diye.. Heh, işte Fulya da aynen böyleydi. Demir'in bütün ikazlarına rağmen ondan uzak durmadı ve başına gelecekleri engelleyemedi. 
"Benim sevdiğim kadar kimse sevemez seni. Benim sana baktığım gibi kimse bakamaz. Ben senin için nefes alıyorum, senin için yaşıyorum. Hayallerimi seninle süslüyorum. Ama artık seni hayallerimde değil, geleceğimde yaşatmak istiyorum Fulya."
Demir ise... Allah'ım bu nasıl bir karakterdir. Ağzım sulana sulana okudum. Sevdiği insan için yaptıkları, fedakarlıkları ve karakteri ile benden tam not aldı. Aşkı karşılıksız olsa da sevmekten hiç vazgeçmedi. Yani lütfen böyle güzel seven adamları üzmeyin. Onları sevin! Bana göre Demir'i değil Fulya dünya üzerindeki hiç bir kadın hak etmiyor bence.. Ben hariç tabi ki de.. (= Demir benim! ❤️
"Onun beni sevebilme ihtimali bir uçurum gibi. Kanatlanıp uçmak kadar imkansız..."
Yasemin.. Fulya'nın en yakın arkadaşı sözde ama bence kızı çok yanlış yönlendirdi. Hadi Fulya'nın aşktan gözü kör olmuş, Aras'ın nasıl bir karaktere sahip olduğunu anlayamadım ama onun anlamasını beklerdim ben. Demir'i kötülemesini hiç unutmuyorum! Bundan dolayı Yasemin'i de sevdiğim pek söylenemez.
Senin içinde olmadığın hayatın bir anlamı yok! Benim mutluluğum sensin! Anla artık Fulya, seviyorum seni! Benin ol istiyorum. Yanımda ol, ellerimi tut istiyorum. Ben seni istiyorum.
Kitapta en sevdiğim karakter Demir. Benimki de laf işte.. Onun gibi bir adam sevilmesinde ne yapılsın.. (=

Kitabın sonunda Demir'in yaptıklarını da çoğu erkek yapmaz. Ben Demir'in de yapmasını istemezdim aslında. Çünkü Fulya, Demir'i hak etmeyen biri. Demir daha iyilerine layık! Ama Demir'in sevgisi o kadar büyüktü ki, Fulya'yı her şeyiyle kabul etti. Eh, bu da onun ne kadar "büyük" bir insan olduğunun göstergesi..
Sen benim sevdiğim kadınsın. Sen benim şu hayattaki tek varlığımsın.
Kitabın genelini sevdim ki bunda en büyük etken Demir. Yani o sevilmeyecek gibi bir karakter değil. (= Kitapta sizi sinir eden karakterler ve olaylar olsa da kitabın akıcı olduğunu ve kendini okuttuğunu söyleyebilirim. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen ben başarılı buldum. Demir gibi güzel seven adamlar nasıl oluyormuş merak ediyorsanız bu kitaba bir şans verebilirsiniz bence.. :) 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI