[Bu Ay Neler Okudum?] Eylül ~ Ekim │15


Herkese Merhaba!

Yoğunluktan dolayı bu post biraz geç geldi ama sonunda geldi. :D Eylül ayında iki kitap okumuşum. Hadi beni ezikleyin! :P Benim için tam bir "reading slump" dönemi olmuş. Ekim ayında da 6 kitap okumuşum. Ekim ayından bayağı umutluydum ama yine de fazla okuyamamışım. Her ay on kitap okuma hedefim gittikçe düşmeye başladı ve bu durum canımı çok sıkıyor açıkçası. Kitaplığımda okunmaya bekleyen bir sürü kitap var ama benim okuma hızım yavaşlamaya başladı. Bunu okul, vize sezonunun açılmasına bağlıyorum. Kasım ayından umutlu olduğumu söylemek isterdim ama ne yazık ki vize dönemi içerisine girmiş bulunmaktayım! Benim gibi bu dertten muzdarip arkadaşlar, yalnız değilsiniz. Her neyse efenim fazla uzatmadan neler okuduğuma bir göz atalım..

E Y L Ü L 

Sonuna Kadar│YORUM
Ruhunu Aşka Teslim Et│YORUM

E K İ M 

Ölümsüz Aşk ~ YORUM
Peri Masalım YORUM
Pamuk Şeker YORUM
Sen Benimsin YORUM
Romantik Savaş YORUM
Kötü Kızlar Ölmez ~ YORUM

Siz neler okudunuz? Ya da okuduklarımdan okuduklarınız var mı? 

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Bin Muhteşem Güneş
    Kayıtdışı Tarihimiz
    Devşirme
    Casus
    Kaplumbağa Terbiyecisi
    Dolce Vita
    Aklıma bunlar geldi sadece :)

    Bu arada takibe aldım ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI