Sen Misin Eksik Parçam || YORUM


Yazar: Zeynep Işıklar
Yayınevi : Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 456
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları
Editör : Esra Baş
Kapak Tasarımı : Şükrü Karakoç
Yayın Koordinatörü : Tuğçe Nida Sevin
Sayfa Sayısı : 456
İlk Baskı Yılı : 2016
Dil : Türkçe

Sen Misin Eksik Parçam yazarın okuduğum ilk kitabı ve son olmayacağı kesin.. Kitap için fazla bir beklentim yoktu ama beni şaşırttı. Akıcı ve sade bir dili vardı. Tamer diyorum! 😍 Sen ne güzel seviyorsun be adam! Tamer'in sahiplenici ve korumacı tavırlarını sevdim. Cemre'nin saf halleri beni güldürdü. 😁 Yazarın bizleri Skolyoz hastalığı hakkında bilgilendirmesi kitabı sevme nedenlerimden biri. 😊 Sayamayacağım kadar çok alıntı çıkardığımı söylemiş miydim? 😊 😍 Tamer, en sevdiğim karakter oldu. Tolga'yı da unutmamak lazım. Onu da sevdim. 😍 Onun hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum. 😇 Tamer'in sevme şekline ise hayran kaldım. 😍 Kitap durağan değildi, su gibi aktı sayfalar ve kitap kendini okuttu. Özellikle şu dönemde -sınav haftası- çok iyi geldi bana. Ders aralarında kısa bir mola vermek için benim kurtarıcım oldu. 😍 Kitabın yetişkin içeriğe sahip olduğunu belirteyim. (Siz anladınız onu? 😁) Son olarak günümüz aşk romanlarını seviyorsanız bir şans verebilirsiniz. 😊

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI