Bal Köpüğü || YORUM


Bal Köpüğü bitti.
Yalnız sevdim mi sevmedim mi bir türlü karar veremedim.
Okurken sürekli SMEP ile karşılaştırdım.
Ve genel olarak baktığımda SMEP'i daha çok sevdiğime karar verdim.
Bal Köpüğü'nü de sevdim elbette. Ama SMEP bir tık daha iyiydi bana göre..
Bal Köpüğü'nde yazarın daha toy olduğunu düşünüyorum.
SMEP de ise kendini geliştirdiğini ve bir tık daha iyiye gittiğini gözlemledim.

Görkem, soğuk duruşu ve sert yapısıyla Azra'yı kendine bağımlı hale getirirken Azra ise inatçı yapısı ile Görkem'in sınırlarını zorlamaktan geri kalmadı.
Zeynep Işıklar'ın sert erkeklerini seviyorum. Sert erkek derken; sevdiğine sahip çıkan, onu koruyup kollayan ve sonuna kadar sadık olan karakterlerden bahsediyorum. Zeynep Işıklar'ın kitaplarında da bunları görmek mümkün...

Kitapta sevmediğim bir kaç nokta var. Görkem, her ne kadar yaşadıkları ile kendini soyutlamış olsa da Azra'ya olan bazı tavırları beni rahatsız etti. Azra'ya sürekli bir şeyler dayatması, onu bazı şeyler için zorlaması ve Azra'nın ise kendinden taviz vermesi beni rahatsız etti. Azra kör kütük aşıktı Görkem'e o yüzden ona boyun eğmiş olmasını anlayabiliyorum. Ama Görkem'in Azra'ya karşı bu kadar katı olması, kendini ona açmaması Azra'nın olduğu kadar benim de kalbimi kırdı.

Sonuç olarak sevdim gibi.. Akıcı ve sade bir anlatımı var. Kafa dağıtmak ve kısa bir süre de okumak için kitap arayışları içerisindeyseniz Bal Köpüğü'ne bir şans verebilirsiniz. (= 


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI