[Bu Ay Neler Okudum?] Nisan│17

Merhaba!
Nisan ayını 9 kitap ile bitiriyorum.
Gönül isterdi daha fazla okuyayım.
Ama son senem olduğu için yoğunluk bitmek bilmiyor. :/
Neler okuduğuma bakacak olursak;


  1. Takvim Kızı Mart; YORUM
  2. Sen Misin Eksik Parçam; YORUM
  3. Ölümsüz Aile; YORUM
  4. Şeker Portakalı; YORUM
  5. Alice Harikalar Diyarında; YORUM
  6. Canım Aliye, Ruhum Filiz; YORUM
  7. Küçük Prens; YORUM
  8. Küçük Kara Balık & Bir Şeftali Bin Şeftali; YORUM
İLETİŞİM; TIK TIK!


Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Şeker Portakalı'nı okumaak istiyorum ama nasip olmadı bir türlü.Ben dört tane okudum,keşke daha fazla okuyabilseydim.Darısı mayısa artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Portakalı'nı tavsiye ederim, bence mutlaka okumalısınız. (=
      Mayıs ayında daha fazla kitap okumanız dileğiyle.. (=

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI