Okuma Etkinliği#19 || Acıtan Peri Masalları ~ Şiirler ve Şarkılar


Herkese Merhaba.
19.Okuma Etkinliğimizde Acıtan Peri Masalları kitabımızda yer alan şiirlerden seçmeler hazırladık.. Etkinlik sayfamızdan gelişmeleri takip edebilirsiniz. :)

"Sen gözlerimin önünde, içindeki beni harcarken; ben bir an bile seni unutmaya meyletmedim. Sen bildiğim gibi kalmadın ama, ben unuttuğun gibiyim hala."

Bildiğim tüm masallardan topladım acıları Yakama iliştirdim Yaşamak dedim adına sığınaklar emzirdim Bütün sözcükleri yüzleştirdim ateşle Anlatamadım günlerin cehennemini...
Bütün masalları tutuştu çocukluğumun.Acıyı bir mayın gibi gömdük toprağa. Şimdi alevlerle yazılıyor güncemiz. Göçüyoruz.Yürek bir yangın yeridir artık. Kalmadı ardımızda su dökenimiz. Korku bir mevtadır artık gecenin kollarında Bir eylül dolunayına def olunur..
Göçüyoruz. Bir çocuk gibi elinden tut. Yıkılmış ve yakılmış anıların. Bir tutam kuş sesi sür damarlarına. Git kendi rüzgârını bul...
Paris deyince aklıma. Boğuk sesli bir kadın gelir.Şarkı söyler uykusuzluğa. Göğsü bir iner bir yükselir.İçi sıkılır müşterilerin. Yine de hepsi kadını dinler,Vefasızlık üstüne bir şarkı. Olur mu kalkıp gitsinler.Işıklar kadehlerde. İçilmeyi bekler kapkara,Su katılmış rakı gibi bir duman. Çöker mi üstelik sokaklara.Bu kadın durmadan sabaha kadar. Aşk ile şarkısını söyler,Ben gitmedim ama Paris’e. Gidenler gördüler.
Bazı geceler Bazı insanlar Bazı yerlerde Sahiden karşılaşırlar.
Bazı insanlar Bazı aşklar Bazı şarkılar Bu yüzden unutulmazlar.
Gitmekle gidilmiyor ki…Gitmekle gitmiş olamazsın;Gönlün kalır,Aklın kalır,Anıların kalır.

Unutma! Yüreğinde bir ismin imzası var ve sen onu silemezsin. Söküp atamazsın, ne kadar uğraşsan da. Seninle beraber büyür içindeki sızı. İlk önce onu hissedersin başkasına dokunduğunda...

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI