Hançer 2 - Akis || Ezgi Bağcı || Yorum


Herkese Merhaba!
Yeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım.
Hançer 2 - Akis turunda Kitap Vampirleri'nde konuk yorumcuyum. :) 
Detaylar ve gelişmeleri takip etmek için; TIK TIK!
Rafflecopter çekilişine katılmak için; TIK TIK!


 Bu kitap hakkında karmakarışık duygular içerisindeyim. İlk kitap yorumuma bakmak isterseniz; TIK TIK! Kitap biraz yavaş tempoda ilerliyor ve bu haliyle okurken insanı sıkıyor. En azından benim üzerimdeki etkisi bu yönde oldu. Kitapta aşk geri planda kalmış. Kurgunun macera kısmı yerine aşk daha ön planda olsaydı kitap tadından yenmezdi bence.. :)
"Çözeceğim çünkü anlamıyorum. Sana her dokunuşum da, kaçacak gibi oluyorsun, her bakışımda öfkeleniyorsun. Sana dokunduğumda bile bir kısmın bana ait olmuyor. Çözeceğim çünkü seni seviyorum."
 Kitapta en sevdiğim çift tartışmasız; Alvino ve Esra çifti oldu. Onların sahnelerini dört gözle bekledim ve onların sahneleri okurken 32 diş sırıttığımı söyleyebilirim. Alvino'nun Esra için Kızıl Fırtına diye hitap etmesi yok mu.. Gözlerimden kalpçikler fışkırdı resmen :D Yazar keşke Alvino ve Esra çifti için ayrı bir kitap yazsa.. Ben enerjilerini çok sevdim, buradan yazarımıza duyurulur.. :)

❤ Kitapta sevdiğim ikinci çift ise Darcey ve Rafael oldu.. Onların hüzünlü bir hikayesi olsa da sonunda mutlu sona kavuşmaları ile içim rahatladı.. Özellikle kitabın sonunda kötü son beklerken her şeyin tatlıya bağlanması yüreğime su serpti diyebilirim. Darcey ve Rafael'in de ayrı bir kitabı olursa biz okuyucular olarak hayır demeyiz yani.. :)
"Seni seviyorum. Seni o kadar çok seviyorum ki canım yanıyor."
❤ Ben Melek'in abisi Jack ve Aliose Espi'yi de sevdim aslında. Ama onlar kitapta pek bir havada kaldı gibi geldi. Onların da ayrı bir kitabı olabilir bence.. Onların ilişkilerini derinlemesine okumak isterdim.. 

 Gelelim Hançer ve Melek çiftine.. Çift olarak demeyeyim de ben Hançer karakterini sevdim. Özellikle geçmişi, yaşadıkları ve yapmaya zorladıkları şeyleri okurken içim sızlamadı değil.. Onun böyle biri olmasının temelleri geçmişine dayanıyor.. Hançer'in zor bir hayatı olmuş ve böyle sessiz, güvenmeyen bir adam olması normal geliyor bana.. Sonuçta yaşadıkları onu bu konuma getirmiş.. Ama hayatına Melek'in girmesi ile değişmeye başlıyor ve kitapta da bu değişimi okuyoruz..

❤ Kitapta her şey var aslında.. Maceradan tut aşka kadar. Ama yine de aşk daha ön planda olsaydı daha iyi olurdu görüşündeyim ben. Kitapta sırlar ve saklanmış gerekler var.. Haliyle bu okurken merak etmeni sağlıyor. Yazarın kalemini sevdim ama diyaloglar az geldi bana.. Ama onun dışında kitabı genel olarak sevdim. Eğer macera türünde yazılmış kitapları seviyorsanız bu kitaba da bir şans verebilirsiniz.. :)

Not: Bu gifi Alvino ve Esra çiftine ithaf ediyorum. Umarım yazar onlar için ayrı bir kitap daha yazarak bizi sevindirir.. :)

grin
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI