Kitap Alışverişi#8


Herkese Merhaba!
En son alışveriş yazısı ne zaman yazdım bilmiyorum, gerçi bana kalsa ben hala yazmazdım ama üzerime baskı var. :P Neler aldığıma ve ne kadar aldığıma gelecek olursak;

Zincirlenmiş Kalpler'i 10 TL'ye aldım. Alalı o kadar zaman oldu ki nereden aldığımı hatırlamıyorum. Kuzey Masalı'nı ukitap sitesinden takas ile aldım. Seninim'i Atlas Sahaf'tan 10 TL'ye aldım.  Devrimin Kızı ve Zor Aşk yine ukitaptan yaptığım takaslar sonucu kitaplığıma girdi. :)

Bir Bebek Daha, Sezgi, Kaçınılmaz, Sonsuza Kadar ve Aşka Var Mısın kitaplarını takas ile aldım. Facebook'ta tanışıp sürekli takas yaptığım bir kitap kurdu arkadaşım var. Onun sayesinde bu kitaplar kitaplığıma girdi. :) Karanlık Yalanlar ve Beni Yakma kitaplarını ukitaptan takas yaptım yine. :) Karanlık Yalanlar çok merak ettiğim bir kitaptı, takas ile kitaplığımda yerini alınca, çok sevindim. :) Serinin son kitabı Beni Yakma da kitaplığıma girdiğine göre seriyi bitirebilirim. :) Ruhun Ateşi'ni de Atlas Sahaf'tan 5 TL'ye aldım. :) Bende Rita Hunter'in Aşkın Ateşi kitabı yok, onun da temin ettikten sonra seriye başlamayı düşünüyorum.


Yabancı, İşgalci, Tatlı Hesaplaşma, Yağmur Yağarken, Çevrimiçi Kız, Yolum Aşka Düştü ve Halüsinasyon kitaplarını ukitaptan takas ile aldım. Tatlı Şeytan ve Tatlı Tehlike kitaplarını henüz okumadım ama seriyi tamamlayıp öyle okuyayım dedim. :) Çevrimiçi Kız kitabını merak ediyordum, takas ile kitaplığıma girmiş oldu, en kısa zamanda okumayı düşünüyorum. Halüsinasyon ise hediye olarak geldi. Bu tür kitapları uzun zamandır okumuyordum ama yine de sevindim. Benim için değişiklik oldu. Yağmur Yağarken aklımda yoktu aslında ama Krsital Kitap blogunda görünce ve takasa eklenince kitaplığımda dursun istedim. Dram tarzı pek sevmiyorum ama yine de okumak istiyorum. :D Yabancı'yı okumadım ama İşgalci'yi takasa eklediklerini görünce kaçırmak istemedim ve o da kitaplığımda yerini aldı.Meral Kır'ın Aylardan Aşk kitabını okumuş ve sevmiştim. Aşkı Seçtim'i henüz okumadım ama Yolum Aşka Düştü kitabını takasa koyduklarını görünce kaçırmak istemedim ve o da kitaplığımda yerini aldı. :) 

Kitaplığıma yeni giren kitaplar bunlar. Her ne kadar kitap almayacağım desem de kendimi durduramıyorum. Kitapları koyacak yer kalmadı. O yüzden kendimi ciddi ciddi frenlemeyi düşünüyorum. Her neyse yeni yazılarımda görüşmek üzere... :)
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI