Draki#1 - Ejder Ateşi / YORUM







EJDER ATEŞİ
Draki Serisi#1
ÖZGÜN ADI : FIRELIGHT
YAZAR : SOPHİE JORDAN
İngilizceden Çeviren : Zeynep Heyzen Ateş
PEGASUS YAYINLARI
320 SAYFA

*
Karakterlerimiz ; Jacinda , Tamra ,Will , Cassian , Xander , Angus vb.


Serinin ikinci kitabı daha ülkemizde çıkmadı ama ben meraktan çatlamak üzereyim. İlk kitap olmadık bir yerde bitti ve öylece kala kaldım yani. Jacinda ve Will ikilisine bayıldım. Çok tatlılar . Kitabın sonu tam bir şaşırtmaca ile bitti. Meğersem bizim sevgili Will'ciğimiz Drakileri avlayan avcı değil , drakinin ta kendisiymiş . "Avcı , avına aşık oldu" durumu tepetaklak oldu . Bunu kitabın sonunda öğrendik yani. Yazar biz okurları şaşırtmayı seviyor. Sevdim bu yazarı . Ve favorilerimden olan bir seri ile de karşımıza çıktı . Kitabın başı bana biraz Alacakaranlık'ı anımsatsa da sonu çok güzeldi. Gidişatı çok beğendim . Serinin ikinci kitabını okumayı çok istiyorum .
Kısaca kitaptan bahsedecek olursak ; Jacinda ve Cassian birer drakidir . Jacinda ağzından alev püskürten küçük ejderhamızdır . Ateş püskürten ejderhaların soyu tükendiği için yıllar sonra Jacinda'nın gelmesi ile işler değişir . Cassian ' da , Jacinda'nın peşindedir . Soyunu devam ettirmek ve küçük ateş püskürten ejderhaların soyunun çoğalması için onunla üremek' i istemektedir . Kitapta aynen böyle diyor yazarımız . - Üremek ne ya , anladık yani - . Neyse.. Jacinda'nın annesi bunu öğrenince Jacinda'yı ve kardeşini alıp başka bir şehre taşınırlar , yani onlardan kaçarlar. Ama çok geçmeden Cassian , Jacinda'nın peşine düşer ve onu bulur . Aralarında bir anlaşma yaparlar . Fakat Jacinda'nın hayatına Will'in girmesi ile işler çığırından çıkar ve Cassian hiç beklenmeyen bir anda Will'e saldırır . Bunu gören Jacinda , Will'i korumak için bütün avcılar(Xander , Angus vb.)'ın önünde insan suretinden çıkar ve ejderha bedenine geçer . - Drakilerin bir özelliği de insan suretine bürünmektir. Avcılardan korunmak için iyi bir yöntemdir. Ve her draki farklı özelliklere sahiptir . - Will'i kurtarmak için ejderhaya dönüşen Jacinda , Will'in de Draki olduğunu öğrenir ve hayal kırıklığına uğrar . Avcıların içinde ejderhaya dönüşen Jacinda'nın başı büyük beladadır ve avcılardan kaçmak zorundadır . Will'in ısrarlarına rağmen Jacinda , Cassian ile gider . Çünkü ailesini tehlikeye atmak istememektedir. Ama sürüye geri döndüğü zaman başının büyük bir belada olduğunun bilincindedir . Hem en büyük sırları -ejderhaların insan suretine bürünmesi-nı ortaya çıkarmıştır ve sürüden kaçmıştır . Bu yüzden ödeyeceği bedel çok büyüktür . Ve kitap bu noktada biter ve biz okuyucular ikinci serinin çıkmasını dört gözle bekleriz .
Drakilerin heyecanlı maceralarını merak ediyorsanız bu seriyi okumaya başlayın derim. Drakileri çok seveceksiniz . Ben sevdim .

Serinin İkinci Kitapları ;
   Draki Serisi#1 FireLight
Draki Serisi#2 Hidden
Draki Serisi#3 Vanish
 

Pinterest shareGoogle Plus share

10 yorum:

  1. Suan için bende bu kitabın iki serisinide okudum.
    tarif edilemez süper bir şey. Anla iste anlatamıyorum. Belkide kitap icin ayni hisleri bile paylaşıyo olabiliriz. En doruk filmin binsinde bu kadar kalmiyorum. Kalamam. Kitap insanî kendine ceken tek iletişim bence . Baz4n kitap okurken nefesimi tutup okudugum bile oluyo. Yalnız bir şey sorcam.kitabin 3. Serisini arastirdim ama bulamadim. Acaba bu ulkede henüz çıktı mî ? Meraktan çatliycam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de severek okuduğum bir seri. Ülkemizde daha 3.kitap çıkmadı. Ne zaman çıkar bilmiyorum ama şuan yayınlanmadı. O yüzden beklemede kalacağız. 3.Kitap yurtdışında yayınlandı. Ulaşmak için "goodreads" 'a bakabilirsin. (=

      Sil
  2. Bende okudum 2.seriyide ama 3.seri yok ortalarda! Ben tam 6aydan beridir bekliyorum.Ne zaman çıkıcak bunlar insanlanları çatlatmak istiyorlar sanırım.:'(( ve bende kitaba aşik oldum.Allahın izniyle bide3.seri geleydiiii!!!! Geldiginde duyuru yaparmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelişmeler olduğu zaman duyuru yaparım. Ben daha ikinciyi almadım. Üçüncü kitabın da çıkacağı yok zaten.

      Sil
    2. Hidden'ın da çevirisi tamamlandı esasen ama yayın programında pek öncelikli değil sanırım.

      Sil
    3. 3.kitap da çıktı: http://www.dr.com.tr/Kitap/Ejder-Gecesi/Sophie-Jordan/Edebiyat/Roman/Fantastik/urunno=0000000608794

      Sil
  3. Nasil yani 3. Kitap yakında çıkıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. bu tamamen yayınevine bağlı bir durum, ne zaman basılır bilemem ama biteli yaklaşık olarak 1 yıl oluyor.

      Sil
  4. 3. Kitap ejder gecesi arkadaşlar ve ingilizce 1. Kitap fire light. Vanish 3. Hidden yanlış yazmışsınız. Ve 4. Seri gibi sayılacak bir kitap var. Adı breathless. Bu seri kargaşası bayılıyorum. Sophie jordan a Teşekkürler

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI