Tanrıçanın Savaşı / Alıntılar

--- ALINTILAR ---
 
*Annem iç geçirerek bana daha sıkı sarıldı . "Olmanı istediğim tek şey kendinsin. Sen Persephone'nin yedeği falan değilsin. Benim kızımsın ve seninle gurur duyuyorum . Bu asla değişmeyecek. Sen benim ışığımsın ve Henry'le birlikte inanılmaz derecede mutlu olacağını düşünmeseydim bunların olmasına asla izin vermezdim."
 
*Belki de annem hastalanmamış olsaydı biriyle tanışmış olurdum , HeNry kalbim kıramazdı ve asla kız kardeşimin gölgesinde yaşamak zorunda kalmazdım .
Mutlu olabilirdim . Hayatım uysal ve kısa süreli , ama çetrefilsiz geçmiş olurdu. Öldüğüm zaman da buraya Henry'nin ilgilenmesi gereken herhangi bir ruh olarak gelirdim . Bunların hiç biri yaşamamış olurdu .
Bunları ne kadar çok istesem de birer hayalden ibaret olduklarının farkındaydım . Eğer Henry ve Persephone olmasaydı asla var olmayacaktım . Ne olmuş olursa olsun , yaptığım seçimler ne olursa olsun yaşamım asla sade bir yaşam olmayacaktı . Tanrıların gerçekten var olduklarını asla öğrenmemiş olsam bile annem asla kanseri yenemeyecekti ve şimdi olduğumdan çok daha yalnız bir hayat sürüyor olacaktım.
 
*O anda annemin Persephone'ye benim varlığımdan bahsetmemiş olmasının hiçbir önemi kalmadı . Zihnimdeki dırdırcı ses Persephone'nin yerini almakla yükümlü olduğumu , ikinci seçenek olduğumu , yedek parça olduğumu hatırlatıp dursa da şimdilik onu duymazdan gelerek gülümsemeye çalıştım . Annemizin geçtiği zorlu sınavdan sonra ondan bu kadarcık mutluluğu esirgeyemezdim.
 
*Calliope "Evet," dedi . Belli ki gözü Henry'nin çizdiği gelecekten biraz olsun korkmamıştı . "Kate'in hayatına karşılık."
"Yalnızca bir yıl önce tanıştığım ve geçen altı ay boyunca sadece birkaç dakikalığına gördüğüm bir kızın hayatı için mi ?"
 
*Ancak bana bakmak yerine gözleri ardımdan duran başka bir şeye odaklandı ve çenesi gevşedi . "Persephone ? "
Onun adını benimkinden önce duymanın yürek sızlatan acısını duymaktansa Kronos'un beni parçalara ayırmasını yeğlerdim.
 
*Doğrusunu söylemek gerekirse burası benim diyarım değildi . Henry'nindi . "Burada olması bile hak etmiyorum," diye feryat ettim . "Henry ölmeme izin vermeliydi . Bir tanrıça , onun karısı ya da kraliçesi ya da hiçbir şeyi olmayı hak etmiyorum .Asla hak etmedim . Sadece geriye kalan son seçenek olduğum için buradayım."
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI