Okuma Etkinliği#14 || Gençlik Hatırası || Şiirler

Herkese Merhaba.
15.Okuma Etkinliğimizde Gençlik Hatırası kitabımızda yer alan şiirlerden seçmeler hazırladık.. Farklı bir şeyler olsun istedik, umarım beğenirsiniz... Etkinlik sayfamızda paylaşımlarımızı beğenmeyi unutmayınız!


Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk, büyüyünce kalbin paramparça olacak. / Cemal Süreya
Aklıma gelmemen için, dinlemediğim şarkılarım var benim. / İlhan Berk
Beni öyle bir yalana inandır ki, ömrümce sürsün doğruluğu.../ Özdemir Asaf 
 Gerçekten seviyorsan hiçbir şeyi mazeret etmeyeceksin. Gerçekten seviyorsan eğer 'sonuna kadar' değil, 'sonsuza kadar' seveceksin./ Can Yücel
 Bekliyorum, öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.. / Orhan Veli
Seni bulmaktan önce aramak isterdimSeni sevmekten önce anlamak isterdimSeni bir yaşam boyu bitirmek değilSana hep yeniden başlamak isterdim. / Özdemir Asaf 
Ben ölseydim, belki o ağlardı. Ama o ağlasaydı, ben ölürdüm. / Özdemir Asaf 
Üşümek varsa bu sıcağın yokluğudur. Karanlık varsa ışığın yokluğu... Eğer her yer karanlık ve sen üşüyorsan, işte bu o'nun yokluğu. / Aziz Nesin 
Tek kişilik miydi bu şehir? Sen gidince bomboş kaldı. / Özdemir Asaf 

Bu şarkı da kitabımızda geçen şarkılardan biri.. Beni çok etkilediğini söyleyebilirim.. 
Arkanıza yaslanın, gözlerinizi kapayın ve kendini müziğe bırakın!
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI