[Bu Ay Neler Okudum?] Ağustos│15


Selam Millet!
Ağustos ayında 13 kitap okumuşum. Hedef olarak 10 kitap koymuştum. 
Ama 3 kitap fazladan okumuşum. Yaşasın! Neler okuduğuma bakacak olursak;


Üç ~ YORUM
Hançer ~ YORUM
Çarpılma ~ YORUM
Çirkin Aşk ~ YORUM
Derin Tutku ~ YORUM
Şeytan Tüyü ~ YORUM
Zaman Mühürcüsü ~ YORUM
Küçük Bir Aşk Hikayesi  ~ YORUM
Gecenin Sonu ~ YORUM
Darmadağınık ~ Yorum Gelecek!
Bana Şans Dile Yorum Gelecek!
Trenzalore Öyküleri Yorum Gelecek!
Sen Yorum Gelecek!

Sen'i, Wattpaddeyken okumuştum. Sadece son beş bölümü yarım kalmıştı. Okumadığım kısımları okumak da bu ay nasip oldu. Londra Caddesi bu listede yer almıyor. Onu daha önceden okumuştum ama yorumunu şimdi yayınladım. :D Eylül ayı için bir okuma listesi yapmadım ama Eylül ayında da 10 kitap okumayı düşünüyorum. Siz neler okudunuz? Paylaşmak isterseniz yorum ya da link bırakın. :) Yeni kitap yorumlarımda görüşmek üzere...
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. kitapların hepsi birbirinden güzel bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI