Aşkın Şarkısı || Kitap Yorumu

#kitapalıntısı

"Orada olmamana dayanamıyorum, ne düşündüğünü bilememeye, ne yaptığını, sana bir şeyler anlatmamaya ve seninle bir şeyleri paylaşmamaya. Sadece.. hiçbir şey aynı değil. Sensiz uyanmaktan nefret ediyorum ve nasıl olduğunu sürekli merak ediyorum, ihtiyacın olan her şeye sahip misin diye endişeleniyorum. Bak, gerçek şu ki, aklım hep sende Lena. Sen benim en yakın arkadaşımsın. Benim kızımsın."
"Kimse daha önce senin benim için yaptıklarını yapmadı. Lütfen, sadece.. sadece benimle geri gel ve kal. Sonsuza kadar."
"Başka hiç kimseyi istemiyorum. Sen benim için her şeysin Lena. Hiç kimse için böyle hissetmedim daha önce. Bunu bilmene ihtiyacım var. Bunu anlamalısın, tamam mı?"

#kitapyorumu
Mal'in annesinin ölümünden en çok etkilenenlerden biri de Jimmy'di ki Lori onun için öz annesinden daha iyiydi. Jimmy küçükken yaşadığı aile - daha çok anne- travmasından sonra kendini alkole ve uyuşturucuya vermiş ve bu bu bağımlılık onu iflah olmaz bir hale getirmiştir. Stage Dive ekibi de bunu önlemek için Jimmy'i 7/24 kontrol edecek birini bulurlar. LENA 😈

Lena başta bu işi pek istemese de daha sonra bu işe bağımlı hale gelir. Sürekli Jimmy'i kontrol ederken içten içe kendini ona kaptırır. Jimmy ise sessiz, kimseyle konuşmayan, sadece işini yapan, sarılmaktan, öpüşmekten hoşlanmayan, insanlardan izole yaşayan bir tip. (Yaralı karakterlerin hastasıyız. 😍) Jimmy'nin anne olacak o insan müsveddesi bütün çocukluğunu paramparça etmiş. Bir kaşık suda boğmak istediğim bir karakter oldu. Jimmy kendini sevmeye ve sevilmeye layık görmediği için hayatı boyunca çok çekmiş. Ama Lena onun bütün duvarlarını tek tek kırıp içeri girmeyi başaran ilk ve tek kişi olmayı başardı.

Jimmy ve Lena'nın birlikte kanepede oturup televizyon izlemeleri, aynı dondurmayı kaşıklamaları bu sahneleri tatlı buldum. Diyalogları ve birbirleri ile atışmalarını okumak çok eğlenceliydi. Jimmy ne kadar ters olursa olsun Lena'nın hiçbir zaman vazgeçmeyişi ve azimli oluşu, sürekli Jimmy'nin üstüne gitmesi ve onun kendini bulmasını sağlamasıyla Lena büyük bir iş başardı benim gözümde.. Jimmy de içten içe Lena'yı seviyordu ama henüz bunun farkında değildi şapşal herif. Ama Lena gözünü açmasını sağladı neyse ki.. 😂 Bu süreçte Lena'nın kalbi kırıldı elbette, kaç kere gitmek, uzaklaşmak istedi ama Jimmy çok güzel telafi etti. 

Jimmy, sevgiyi bilmeyen adam Lena sayesinde sevmeyi öğrendi ve onun bu değişimini okumak çok güzeldi benim için.. Yaralı karakterler, aile draması, fedakarlıklar, aşk ve tutku dolu bir kitap oldu. Serideki favori kitabım ve favori çiftim oldu. Serinin son kitabında Lena'nın hamile olduğunu ve Jimmy'nin evlenme teklifini sonunda kabul ettiğini öğrenmek beni çok mutlu etti. Tam hayallerimdeki gibi bir çift olmuşlar. Jimmy o kadar tatlı ve mükemmel biri ki Lena'ya sanki kırılacak bir eşyaymış gibi davranması, her zaman destek olması ve her konuda rahatını düşünmesi çok tatlıydı. Jimmy ile Lena'nın hikayesi o kadar güzeldi ki karakterleri alıp -özellikle Jimmy- bağrıma basmak istedim. 😍 Aşkın Şarkısı, Jimmy'nin sevgiyi ve kendini bulma yolculuğunda karşısına çıkanlar ile baş etmesi ve aşkı Lena ile bulmasıyla sevginin insanın hayatını nasıl güzelleştirdiğini gösteren tatlı bir hikayeydi.. 
(Ahh Jimmy üzümlü kekim 💔)


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI