Ölene Dek Beraberiz || Yorum




#kitapalıntısı

🌹 Zamanda geri gidebilecek olsaydım, on dokuz yaşındaki Sasha'ya, olanları kabul et, yaşa gitsin derdim. Davet edildiği okul partilerine gitmesini söylerdim. Geç yatıp geç kalkmasını, kendine daha fazla güvenmesini, aynaya baktığında sahip olduklarının farkına varmasını.. 

🌹 Nefes alırken, burnumda hastanenin temizlik malzemeleri ve hastalık karışımı o acısı, garip kokusunu duymayı bekledim. Ama onun yerine hiç de buraya ait olmayan temiz, limonsu bir koku çektim içime. Kalbim teklerken başımı sola çevirdim.
Ve aşık oldum.
Hemen, orada, o anda.
Aşık oldum.


 #kitapyorumu

Yazarın farklı bir türde yazdığı bir kurgu okuyacağım için hem heyecanlı hem de biraz şüpheliydim. Ama kitabı okudukça tüm şüphelerim ortadan kalktı. Ve Jennifer fantastik ve gençlik kurgularında başarılı olduğu kadar polisiye-gerilim türünde başarılı olduğunu da göstermiş oldu.

Sasha, 10 yıl önce yaşadığı trajik bir olaydan dolayı memleketini terk etmiştir. Ama bir gün dönmeye karar verdiğinde her şeyin güzel olacağına, yolunda gideceğine inanır. Ama hiç bir şey düşündüğü gibi olmaz. Damat tarafından kaçırılıp, işkence gördükten sonra ölmeye ramak kala onun elinden kaçmayı başaran tek kişidir. 

Gelelim kurgudaki en sevdiğim karaktere..

Cole. ❤︎ Canım Cole. ❤︎ FBI Ajanı, Sasha'nın ilelebet tek aşkı. Sasha geri dönünce Cole'u da yanında bulur. Her ne kadar istemese de.. Ama Cole gitmemekte kararlıdır ve Sasha'nın duvarlarını tek tek yıkar. Ve içeri sızar. 

Kurguda en sevdiğim karakterlerden biri oldu Cole. Sasha'ya olan tavrı, ona olan sevgisi o kadar tatlıydı ki.. Aradan bu kadar zaman geçmesine rağmen hala Sasha'ya bağlı kalması çok hayranlık uyandırıcıydı.. Romantizm yanında gerilim dolu bir kurguydu. Normalde bu türü okumayı tercih etmem ama yazar bana türü sevdirdi. Kimi yerlerde keyiften dört köşe olurken kimi yerlerde gerim gerim gerildim. Kitabın sonu ise hem nefes kesici hem de mutluluk vericiydi. Oldukça da akıcıydı. Kafamdaki soru işaretleri giderilmiş oldu ve bu türde aradığım her şeyi bulmuş oldum. Yazar karakterlerin gelişimini, psikolojik tahlillerini açıklayıcı bir şekilde yansıtmıştı. Benim için heyecan verici bir macera oldu. Özellikle Cole'u alıp bağrıma basmak, pamuklara sarmak isterken buldum kendimi.. ❤︎
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI