Muhalifler || Marissa Meyer (Yorum)



Muhalifler, benim yazarın okuduğum ilk kitabı. Gatlon'da halk Muhalifler ve Anarşistler olarak ikiye ayrılmış durumda. İki grupta da iyiler olduğu kadar kötüler de var. Mesela Anarşistlerden Ingrid 😒 Muhaliflerden Eskiz gibi tatlı karakterler de var. 😍

Okurken hangi grubu sevdiğinize karar veremiyorsunuz. Zira bende öyle oldu. Bir an Anarşist oldum, bir an Muhalif. 😂

Bir de ben en çok Haydut ve Anarşinin Ası'nı merak ediyorum. Ve her şey ikinci kitapta ortaya çıkacak gibi görünüyor. 😏

Özelikle kitabın son bölümü oldukça şaşırtıcıydı. O yüzden ikinci kitap bomba etkisi yaratacak diye düşünüyorum. 😎

Distopya türü pek okumayı tercih ettiğim bir tür değil fakat Muhalifler'i oldukça sevdim. Yazarın kurguladığı dünyayı, oluşturduğu karakterleri, Kabus'un mücadeleci ruhunu ve yazarın kalemini sevdim.

Spoiler olacağından dolayı hissettiklerimi pek ifade edemiyorum ama eğer süper kahramanları hele ki X-Men serisini seviyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 😊
(Ben okurken aklımda hep X-Men serisi canlandı.) 😍

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI