Lacivert / Safir || Yorum


#kitapalintisi

Hissizliğin ötesine geçemeyen küçük Lacivert'imin sığındığı kara parçası bendim. Belki üzerine küçük bir ev inşa edeceği, bir bahçe yapıp çimlerinde uzanacağı toprak, rüzgarını içine çekeceği hava bendim.

Zaten ben olmak istiyordum. O ben olsun, ben o.. Dünya dursun ama biz burada, bu şekilde kalalım istiyordum.

#kitapyorumu

Birinci kitabın ardında macera ikinci kitap ile kaldığı yerden devam ediyor. Kitaba başlamadan önce sindire sindire okuyacağım diye kendime söz vermiştim ama bu söz kitap başlayana kadar sürdü. Sonra bir bakmışım kitap bitmiş. 😂 

James'in Beren'i dizlerinden ve avuç içlerinden öpmesi, Deirdre'm demesi, bakışlarıyla sevip, dokunuşlarıyla hissetmesi. Ahh, ahh adam çok güzel seviyor, şimdi! Bunu kabul edelim. Her ne kadar soğuk görünüşünün altında duygularını gizlemeye, bastırmaya çalışsa da Beren'e olan hisleri o kadar güzel ki.. Deirdre'm dediği kısımlarda ben öldüm, bittim, eridim! ♥️ James'in banyo yaptırdığı sahnede çok duygulandım. James.. Nasıl desem böyle dokunmaya kıyamıyor gibiydi.. Sanki ellerinin arasında kırılmasından korktuğu bir kristal parçası varmış gibi davranıyor Beren'e.. İncitmekten ölesiye korktuğu, sevmekten hiç vazgeçmediği.. İki karakterlerin de duvarları bir bir yıkılıyor. Hem kendilerine karşı hem de başkalarına karşı. Bu kadar sevgi dolu sahnenin dışında aksiyon da eksilmiyor tabi.. Kurgunun içerisindeki teknoloji yine baş döndüren cinstendi. Hatta bazı şeyler elimizin altında olsa derken buldu kendimi. Hiç fena olmaz, hani. 😂 

Kitabın son bölümü ise.. Yani ben nerelere gidem, kendimi nerelerden atam.. O son bölümü kör olaydım da okuyamayaydım diye acıtasyonumu da yaptıktan sonra bitiriyorum. Ben James'e güveniyorum. Ne yapıp edip her şeyi yoluna koyacak! 💪 

Okurken beni duygudan duyguya sürükleyen, bazı sahnelerden gözlerimden kalpler fışkırırken bazı sahnelerde sinirden kendimi yediğim, karakterlerin kimini bağrına bastığım kimini de bir kaşık suda boğduğum ama çokça sevdiğim bir kurgu oldu. Teknoloji ve aksiyon ile harmanlanmış, aşk ve sevgi temalı kurguları sevenlerin tavsiyemdir. ❤


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI