Ve Sen Kuş Olur Gidersin│Yorum


"Önceden söyleyebilecek bir sözüm yok... Söylenmesi gereken ne varsa söylemeye çalıştım. Bu benim gibi biri için çok kolay değil. Bir çırpıda anlatmaya çalıştım her şeyi. Durup düşünürsem anlatmaktan vazgeçebilirdim.

Bazı şeyleri, anlatmaktan ötürü de pişman olacağımın farkındayım.

İnsan, duygularının apaçık bir biçimde başkalarınca bilinmesini istemez sonuçta.

Bir öykü kahramanı olmanın rahatlığına bırakıyorum kendimi...
x x x x x x x x x x x x 

"İnsanlara bir şeyler anlatmaya çalışmak buharlı bir cama yazı yazmaya benziyor. Özenle yazıyorsun, apaçık belli oluyor anlattıkların. Sonra silinip gidiyor."


❤ Ve Sen Kuş Olur Gidersin'de babası tarafından terk edilmiş, annesini kaybetmiş, sevdiği kadına kavuşamamış, hayatta istedikleri olmamış, kendi karanlığında kaybolmuş bir adamın hikayesini okuyoruz.

❤ Başlarda sevmiş gibiydim ama sonra beni buhrana sürükler gibi oldu. Umutsuzluğa kapıldım. Ama yine de satırlardaki yaşamışlık hissini sevdim. Tarık Tufan duyguları hissettirmede oldukça başarılı. İçine çeken bir kalemi var. Her ne kadar umutsuzluğa sürüklese de okurken "Bende böyle düşünüyorum," derken buldum kendimi. Aslında kitaptaki kurgu "gerçek hayat" ve o yüzdendir ki yaşanmışlık hissini bu kadar yakından hissettim.

❤ Dediğim gibi kurgunun insanı buhrana sürükleyen bir yapısı var. Kimi zaman üzüldüm, kimi zaman isyan ettim ama ama en çok da sevdim. Tarık Tufan kalemiyle yeni tanıştığım bir yazar ve ilk kitabı "Ve Sen Kuş Olur Gidersin" oldu. Tarık Tufan'ın satırlarındaki yaşanmışlık hissinin verdiği etkiyle yazar devam edeceğim, takip edeceğim yazarlar arasına girdi. Diğer kitaplarına da bir şans vereceğim.

❤ Sürekli aynı tür kitaplar okumaktan sıkılmış olanlar ve farklı tür arayışlarında olanlar için Tarık Tufan'ın kalemi bir şansı hak ediyor. (=


"Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez."

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI