Grapon Kağıtları // Kesitler


Didem Madak son zamanlarda adını sıkça duyduğum bir yazardı. Bende Grapon Kağıtları ile kendisine bir şans vermek istedim. Çok sevdim diyemem belki.. Ama satırların arasındaki yaşanmışlığı hissettim. Kendime yakın bulduğum altı çizilesi bir çok satırla karşılaştım. Pek şiir insanı olduğum söylenemez ama hayat karşısında kısa bir mola vermek için Didem Madak'ın kalemi oldukça ideal..


K E S İ T L E R

On dört yaşındaydı ruhum bayım

Bir mermer masanın soğukluğunda yaşlandı.


Bazı şarkılar vardır

Cızırtılı bir yağmur gününü anlatır
Uzaklarda süren sarı yağmurluklu bir hayatı
Deniz bazen kendini kaldırımlara fırlatır,
O zaman bir yavru yengece bakan
İnsanların şarkısı olurdu o şarkının adı.
Keşke ismim İris olsaydı,
Keşke ismim herkese
Sarı yağmurluğuyla koşan hayatı anlatsaydı.




Pollyanna,Sana göre insan
Profiterol yer gibi yaşamalı
Bir çamur deryasının içinde
Küçük beyaz mutluluk topları yakalamalı.
Bense vücuduma şiirler saplıyorum durmadan
Sen de bilirsin ya Allah
Dayanabileceği kadar acı verirmiş insana.


Çalınmış bir güzellik,

Yasaklanmış bir güzellikten iyidir.



Hikayeme bir hayat yazmak istiyorumPek de inandırıcı olmayan
Hayatıma bir ölüm.
lhlamur göndermek istiyorum ruhuma, yün eldivenler
Geçmişim:
Romantik radyo dinleyen o eski arkadaşım.
Limon ağaçlarından bahsetmek istiyorum son bir kez daha
Beni masalların ortasında bırakıp giden ruhuma.


Hayatımın üstünde imkansız kuşlar uçuyor.



Bilir misin maviş anne?
Ben çekildiğim her fotoğrafta
Defolu bir kelebek gibi çıkarım.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI