KGBT:28. TUR || Tatlı Ateş | Yorum


  • Jamie McGuire tarafından ilk okuduğum kitap olan Tatlı Ateş bitti. Evet Tatlı Sır ve Tatlı Yalan'ı okumadan direk üçüncü kitap ile giriş yaptım. Yazarın tüm kitapları bende var bir türlü okumak nasip olmadı ama bu kitaptan sonra okumayı öne çekmeyi planlıyorum.
  • Yazarın kalemi ile ilk defa tanışacağım için ne ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Merakla kitabı okumaya başladım ve kısa bir sürede bitti.
  • Taylor Maddox.. Sevdim mi.. Sevemedim mi.. Bilemiyorum. Bazı açılardan beni sinir eden yönleri olmadı değil. San Diego'daki yaptığı hata, saçmalık artık ne derseniz diyin yaşanmamış olmasını tercih ederdim. Sonuç olarak Taylor ve Falyn çiftini güzel bir noktaya getirdi ama neyse.. 

  • Kitaplar sırlar, sorunlar, sorunlar ve sorunlar var.. Sonunu nasıl bağlayacak diye merak içerisindeydim. Falyn'in geçmişte yaptığı hatanın farklı bir şey olduğunu düşünmüştüm. Ama düşündüğüm gibi çıkmadı ve yazar beni oldukça şaşırttı.
  • Falyn'in yapmış olduğu şeye gelince bilemiyorum. Her ne olursa olsun vazgeçmemesi gerekirdi. Böyle yaparak bana göre korkakça davranmış. Karşısına Taylor çıkmasaydı neler olurdu tahmin edemiyorum. Hayatını o cafe de çürüyerek harcardı sanırım.
  • Taylor ve Falyn kusursuz değiller. Sırları, hataları ve sorunları ile birbirlerini tamamlıyorlar bence. Yalnız Falyn'in bir noktada diretmesini anlayamıyorum. Taylor onu her haliyle, her şekilde kabul etmesine rağmen Falyn'in ikisine de acı çektirmesi yanlıştı bence. Acımasızcaydı ve bencilceydi. 
  • Falyn'in ailesine ise diyecek söz bulamıyorum. Varlıkları nefret sebebi resmen. Bir aile kızına nasıl böyle bir şey yapabilir hala aklım almıyor. Phaedra ve Chuck ile Kirby Gunnar çiftleri çok tatlıydı. Yan karakterler olmalarına rağmen ben çok sevdim. Yazar Gunnar ile Kirby'nin hikayesini yazmayı düşünür mü acaba? (= 
  • Sonuç olarak aşk galip geldi. Aşk biraz çılgınlık ve dengesizlik işi aslında. Eh, çiftimizde de bunlardan bolca var.. Yazar kitaba güzel bir başlangıç yapmış ama sonlara doğru biraz batırmış gibi geldi bana.
  • Sonu da pek tatmin edici değildi sanki ya. Sevdim ama darmaduman da etmedi beni. Onun dışında kitap enteresan bir biçimde akıcıydı da.. Kendini okutuyordu. Beklentinizi yüksek tutmazsanız okuyabilirsiniz. :)

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI