Ruhsuz / YORUM

 
 

 

RUHSUZ
Orijinal Adı: Incarnate
Yazarı: Jodi Meadows
Seri Bilgisi: Newsoul#1
Çeviren: Taylan Taftaf
GP: 3.77
BP: 5/5
342 SAYFA
DEX YAYINLARI
*
Tek kelimeyle tav oldum. Reenkarnasyon üzerine yazılmış muhteşem bir kurgu. Serinin diğer kitabını okumak için can atıyorum diyebilirim.
Ana , bir ruhun yerine geçmiş bir ruhsuzdur. Varoluş sebebini öğrenene kadar hakkındaki her şey bir muammadır. Yeniden doğacak mıdır ? Ölümsüz müdür? Ya da ölecek midir? Bunların cevabını henüz ilk kitabımızda alamadık. Menehem sonlara doğru "Başka bir yaşamda görüşürüz" dedi ama kitabın son cümleleri aynen şöyle ; "Bundan bin yol sonra, bir daha asla yeniden doğmayacak olsam bile, insanlar beni hatırlayacaktı. Ana Yeniruh olarak." Sanırım karakterimizde kendisine ne olacağını henüz öğrenmiş değil. Kafa karıştırıcı bir durum. Neyse diğer kitapta göreceğiz artık. Bu arada kurgusuna bayıldım ve yazarın üslubunu beğendim. Sam ve Ana benim için birbirinden hiç ayrılmayan piyano notaları gibiler. Okurken beni içine çeken ve bitirmek için elimden düşürmediğim bir kitap oldu ve kütüphanemde yerini aldı. O yüzden reenkarnasyon üzerine yazılmış bir güzel kurguyu okumanızı tavsiye ederim.
Bu arada kitabın kapağına tav oldum. Öylece durup saatlerce izleyebilirim. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI