Cehennem Çiçeği (ASUDE) / YORUM

 
 

Cehennem Çiçeği
ASUDE
434 SAYFA

Puanım: 5/5
Okumak İçin; http://www.wattpad.com/49839476-cehennem-%C3%A7i%C3%A7e%C4%9Fi
 #
Off neden bitti ki bu kitap. Bir 700 sayfa daha olsa okurdum yani. 434 sayfa bana yetmedi. Lorna ve Darren çiftine bayıldım. İkinci planda bir karakter olsalar da onları da sevdim. Sonunda birbirlerine aşklarını itiraf edip, kavuştular. Ewan her ne kadar dağlı bir adam olsa da sonunda Kitty'e olan aşkını itiraf etti ve mutlu son. Emma ve Betty mutluluklarına mutluluk katarken üçüncü çocuğun haberi ile mutlulukları daha da katlandı. Okurken beni gülümseten ve tekrar okumak istediğim kitaplar arasında. Yayınevi tarafından basılmasını istediğim ve herkesin okumasını şiddetle önerdiğim muhteşem bir kitap. Bu kitabı bir an önce okuyun ve bir İngiliz Leydisi ile bir İskoç Beyinin aşkına şahit olun.
 #
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI