Kusursuz │Kitap Yorumu


Kusurlu olarak doğan Aidan McCall kusursuzluğa duyduğu takıntı yüzündenülkenin ne başarılı estetik cerrahı olmuştur. Geçmişin hayaletleri kabuslarını süslerken, takıntıları onu acımasız bir adama dönüştürmüştür.

Kusursuz güzelliğin sadece eline aldığın neşterle gerçeğe dönüştüğüne inanan Aidan.

Karşısına çıkan güzeller güzeli Anna yüzünden tüm dengesini kaybetmiştir.

Bilincinin derinliklerinde saklı kalanı, gün yüzüne çıkaracak olan kadınınona sunacağı aşk sarsılmasına neden olacaktır. Ama asıl sınavı aşkı kabulettikten sonra verecektir. Aidan, kaderin onlar için yazdıklarını değiştirecek gücükendinde bulabilecek midir? Yoksa güç, aşkın ta kendisi midir?

Güzellik onun neşteriyle hayat buluyordu, kusursuzluk ise sevdiği kadının ruhunda saklanıyordu.


Kitap, "birini kusurlarından, yaralarından sevmek" temalı bir kurguya sahip. Aidan, yüzü yaralı olarak doğmuş ve hayatı boyunca da bunun sıkıntısını çekmiş. Bu yüzden de gözünü karartıp estetik cerrahı olmuştur. Aidan "kusursuzluğa" o kadar takıntılıdır ki kimsenin kusursuz olduğuna inanmaz ta ki güzelliği laneti olan Anna ile tanışana kadar.. Anna, Aidan'daki bütün tabuları yıkar. Ve Aidan'ın oluşturduğu buzdan duvarda çatırdamalara sebep olur. Aidan her ne kadar buz kütlesi gibi olsa da Anna hayatına girdikten sonra değişmeye, daha yumuşak biri olmaya başlar.

Aidan'ın çocuklar ve zor durumda olanlar için onlara ücretsiz yardım etmesi sevdiğim yönlerinden biri oldu. Aslında iki karakterde yaralı ve yaralarını beraber sarıp birlikte ayağa kalkıyor. Asıl güç ise burada yatıyor. Birbirlerine sıkı sıkıya sarılmalarını, güçlü duruşlarını sevdim.

Kitap oldukça akıcı bir kurguya sahip. Öyle ki 24 saat içerisinde bitirdim kitabı. Masum Koza'dan sonra Özge Erkin'in okuduğum ikinci kitabı oldu. Okurken insanı yormayan, düz ve sade bir anlatıma sahip. Ama ben biraz betimleme isterdim açıkçası. Anlatım bana çok kuru geldi. Beni rahatsız eden noktalardan biri de olayların çok çabuk gelişmesi.. Bazı olaylar da ucu açık bitti.

Kusursuz benim için okurken yormayan, akıcı bir kurguya sahip bir kitap oldu. Yazarın Destan, Kutsal ve Usta kitaplarını çok merak ediyorum. Onları da en kısa sürede okumak istiyorum. (=

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Bu kitap ilgili yorumlara bir kaç defa rastladım. merak ediyorum kitabı...

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI