Kelimelerin Gücü


Ordan burdan, her telden hoşuma giden bir kaç yazıyı, sözü paylaşmak istiyorum.

* * * * * * * * * * * * * * *

Önemli olan nerede olduğun değil, orada nasıl hissettiğin. 
-Tatlı Tesadüf, Julie James

Öyle çok zaman sustum ki artık istesem bile konuşacak hevesim yok, kime ne anlatayım.

Kendimden binlerce kez özür dilerim. Kendimi soktuğum bütün durumlar, affetmeye kalkıştığım her kötü davranış ve hislerimi görmezden geldiğim her an için.

Yarın der yarından bir şeyler bekleriz.
Oysa yarının getireceği tek şey, diğer yarınlardan bir şeyler beklemektir.

Dedem anneannem için "O gitti, yerin altına bir buçuk metreye sığdı. Ben yere göğe sığamıyorum şimdi." dedi.

Uzun süredir yarın ne olacak kaygım yok. Yarına dair beni motive eden bir şet de yok. Sadece uyuyorum ve yarın oluyor, o kadar.

Siz yardım edilmiş yoksullar istiyorsunuz.
Bizse ortadan kaldırılmış yoksulluk!
O yüzden anlaşamıyoruz.
-Victor Hugo

Okuduğum bir kitapta, "Bir insanı sevmek, onun hikayesini sevmektir." yazıyordu.
İnsanları değiştirmeye çalışmayın.

Ev yanmışsa eğer, eşyalar kullanılamaz hale gelmişse, duvarların sağlam olması hiçbir şey ifade etmez.Kendimi görüyorum bu cümlede.

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI