Bin Öpücük || Kitap Yorumu


Can acıtacak kadar güzeldi. 😍
Yürek burkan ama aynı zamanda umut vadeden bir kitaptı.

Rune ve Poopy çocukluklarından beri arkadaşlar ve bu arkadaşlıkları zamanla sevgiye, aşka dönüşüyor. Ama kötü bir kaç talihsiz olaydan sonra yolları ayrılan ikili yıllar sonra tekrar bir araya geliyor. Ama bilmedikleri bir gerçek, onları tekrar ayıracak bir gerçek vardır ortada.

Kitabı bitirdikten sonra dedim ki; "gerçek aşk böyle bir şey olsa gerek." Öylesine masum, saf ve duruydu ki.. Aynı zamanda tutkulu ve yoğundu. Rune, Poopy için kırık camlar üzerinden yürüyecek karakterde biri. Sevgileri, duyguları öyle naif ve gerçek hissettirdi ki.. Her bir satırını duygulanmadan okumak imkansız bir hale geldi. Başlamadan önce bu kadar beklemiyordum ama çok beğendim. Kitabı bitirdiğimde boğazımda bir yumru ile bitirdim. İçimde ukde kalan şeyler oldu. Karakterler birbirleri için öyle şeyler yaptı ki.. Hem duygulandım, hem hüzünlendim, hem sevindim. 😍 Öylesine özeldi. 😍 Yazarın anlatımı sürükleyici olmasının yanında duyguları çok yoğun bir şekilde veriyordu ve bu, bu denli etkilenmemin sebebi olabilir. 😏 Çok ruhaniydi. Özellikle son bölüm.. İçime oturdu. Rune, sözünü tuttu. Poopy'e bin öpücüğünü verdi. Her satırından ayrı bir keyif aldım. Ve 2018 favorilerime girdi kitap. Böyle naif ve duygusal yönü ağır basan kitapları okumayı seviyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 😍
Bu yazarın daha çok kitabını okumak isterim. 😎 😍

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI