İkimize Dair Herşey || Yorum



Çeşitli suçlarla içeri hapsedilmiş Wesley Carter ile babasının ölümünden sonra kendini insanlara yardım etmeye adamış ve bu yüzden öğretmen olmayı seçmiş Kat'in hikayesi.. Kat ile Carter'ın yolları yıllar öncesinden kesişiyor. Kat'in babası gözlerinin önünde öldürülürken onun yanında olan ve onu tehlikelerden uzak tutan Carter oluyor. Ve yıllar sonra yolları Carter'ın hapishanede olması ve Kat'in onun öğretmeni olması ile bir kez daha kesişiyor. Kat, annesi ve arkadaşlarının baskısına rağmen hapishanede öğretmenlik yapmaya son derece istekli ve kararlı biri. Çünkü babasına verdiği sözü yerine getirmek istiyor. Carter ise başlarda serseri tavırlar sergilese de Kat'in onun "Şeftali" si olduğunu keşfedince fedakar ve şefkatli birine dönüşüyor. Aslında özünde iyi bir karaktere sahip ama Kat ile bu iyi yönleri dışarı çıkmış oluyor. Carter'ın Kat'e her Şeftali deyişinde ben bittim, eridim. 😍 Hele o Oreo yiyişi yok muu? 😍 😍 Normalde belki sevmezdim ama Carter deyince bir başka oluyor. Bir başka hissettiriyor. Karakterlerin duygularını yazar öylesine içten bir şekilde ifade etmiş ki duygulanmadan edemiyorsunuz. Carter zaten kitabı sevmeniz için başlı başına bir etken. 😎 Nefes almak nasıl bir hisse Kat de Carter için öyle. İki karakterde birbiri olmadan yapamaz bir durumda. İkisi de birbirine muhtaç. Birbirlerine duydukları ihtiyaç, aşk ve bağlılık çok saygı değer ve hayranlık verici bir şey bana göre.. Kitabı okurken hüzünlendiren kısımları da var tabi.. Ama kitapta o kadar güzel sahneler var ki böyle gülümserken yanaklarınız acıyor. Tebessüm ettiriyor. Carter tarafından sevilmek eşsiz bir şey olsa gerek. Ki Kat bunun farkında. İki karakterde birbirinden bağımsız olarak düşünülemez. 😍 Bütün duygularımı ele geçiren, darmaduman eden ama sonunda da tebessüm ettiren harika bir kurguydu benim için. 😊 Devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim. 😍
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI