Sen'li || Merve Akıncı (Yorum)



Bu defter, beraber yaşadığımız her şeyin anısına övgüyle yazılmış, hatırlanmaya değer her şeyi içeriyor. 
Hayır, bu bir günlük değil, bu senli bir anılar geçidi olacak. 
Senin ve Benim... 
Karan ve Bahar'ın... 
Sevgin içimde büyüyen bir çığı anımsatsa da, o çığın üstüme devrilip sonumu getireceğini adım gibi bilsem de yine de yanında olduğum için, varlığını hissedebildiğim için hep binlerce kez şükrettim. Seni sevmek daha değerliydi, kendimden daha çok…

* * *


"Hep uçurumlarda geziyordun. Her şeyin en kenarında... Pencerenin kenarı, çatının kenarı, korkulukların kenarı ve şimdi de ucu açık, ötesi olmayan bir uçurumun kenarı..."


* * * 

Neden Karan?
Neden sevmedin Bahar'ı? 
Neden izin vermedin? 
Neden bir şans vermedin?

Neden Bahar?
Neden bu kadar sevdin Karan'ı?
Neden kendinden bu kadar ödün verdin?
Bunu kendine neden yaptın?
Peki değdi mi? 

Kısacık ama oldukça etkileyiciydi.. Ve bence Merve Akıncı'nın kalemi bu! Onun kaleminden bu tarz da daha çok kurgu okumak isterim.

Okurken "neden" soruları ile boğuştum. Kimi yerde kızdım, kimi yerde üzüldüm, kimi yerde de alıp bağrıma basasım geldi. En büyük kızgınlığım ise Karan'a.. Bahar'ı incitmesine, bir şans vermemesine katlanamadım. Cidden! Bahar bunları hak etmiyordu.

Bahar ise o yaşına rağmen ne denli büyük sevdiğini kanıtladı bizlere.. Yaptığı fedakarlıkları ve katlandığı zorlukları okurken duygularıma hakim olamadım. Ahh, küçük yaprak! Keşke hiç sevmeseydin Karan'ı.. Keşke kendinden hiç bu kadar ödün vermeseydin.. Keşke bunları kendine yaşatmasaydın.. 

Büyük bir "AH!" ile bitti kitap. Kitabın sonu ise oldukça şaşırtıcıydı ki "vay bee" dedirtti. Sonuç olarak Merve Akıncı'nın diğer kitaplarından bir tık daha iyiydi.. Kitabın depresif bir yapısı ve başlayacak olanların bunu göze alarak başlamalarını tavsiye ederim. Son olarak bence Merve Akıncı bu türe daha yoğunlaşmalı.. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI