Takvim Kızı; ŞUBAT || YORUM


Merhabalar!

Blogda paylaşım yapmayalı uzun zaman oluyor.
Sınavlarım da bitmişken paylaşım yapayım dedim. (=

* * * 

İlk kitabı ne kadar sevdiysem ikinci kitabı o kadar sevemedim.

Yorumumu maddeler halinde açıklarsam daha anlaşılır olacaktır.

1) Mia'nın daha görür görmez Alec'in üzerine atlaması,

2) Mia'nın ayran gönüllü olması. Yani her birlikte olduğu erkeğe bağlanması, aşık olması,


3) Tamam, kitabın amacı belli ama keşke yazar böyle yapmasaymış. İlk kitabın yorumunda da bahsettiğim gibi her kitapta farklı bir Takvim Kızı'nın hikayesi anlatılsa daha güzel olurmuş.

4) Alec, Fransız bir ressam. Serseri, uçarı bir karakter. Beni etkilemedi dersem yalan olur. Ama kitap boyunca aklım, fikrim hep Wes'deydi! Sanırım seri boyunca kalbim hep Wes'den yana olacak! ♥️

5) Mia'nın Alec ile olduğu sahnelerde aklıma hep Wes geldi ve o sahneleri okurken sanki Wes aldatılıyormuş gibi hissettim. Biliyorum kulağa saçma geliyor. Ama Wes'in yerine kimseyi koyamıyorum.

6) Mia'nın duygu karmaşası da beni deli ediyor. Kimi sevdiği, ne yapmak istediği belirsiz olan bir karakter. Ve okurken beni çok yordu. Mia'nın dengesizliği beni bitiriyor. Keşke ilk başta Wes'in teklifini kabul etseydi, böyle şeylere gerek kalmazdı.

7) Serinin sonunda yazar Wes ile Mia'yı nasıl bir araya getirecek merak ediyorum. Wes ile Mia'nın arasındaki ilişki nasıl olacak? Sonuçta uzun süre birbirlerini görmeyecekler ve karşılaşmalarında birbirlerine karşı hissettikleri ilk günkü gibi mi olacak merak etmeden duramıyorum.

8) Kitap 130 sayfa gibi kısa olsa da bitmesi uzun sürdü. Elimde süründü resmen. Kitabın bazı kısımlarını (Mia'nın Alec ile birlikte olduğu sahneleri) okurken gözlerimi devire devire okudum o sahneleri. Bana zorlama gibi geldi. Ya da yukarı da dediğim gibi gönlümün efendisi Wes olduğu için yerine bir başkasını koyamadığımdan kaynaklanıyor olabilir bu durum.

9) Mia'nın her seferinde ardında bir adam bırakıp kendini başka bir adamın kollarına atması durumu beni üzüyor. Wes ve Alec derken üçüncü kitap da başka bir karakter ile karşımıza çıkacak ve bu durum gittikçe içinden çıkılmayacak bir hal alıyor. Serinin devamında neler olacak merak konusu.

10) Dediğim gibi serinin ikinci kitabını sevemedim. Gözüm hep Wes'i aradı okurken. Mia da Alec ile olurken Wes'i aldatıyormuş gibi hissettim ve bu kalbimi kırdı her bir satırda. Bu, saçma gelebilir bilemiyorum. Belki de içinde bulunduğum duygu yoğunluğundan dolayı böyle hissediyorumdur.

Son olarak pek sevemediğim bir kitap oldu. Puanlama konusunda da karar veremiyorum. O yüzden puan vermeden geçeceğim. Seriye devam edecek miyim? Evet. Çünkü serileri yarım bırakmama gibi bir huyum var ne yazık ki..

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI