KGOS 22. Tur || Şeytan'ın Stajyeri ~ Yorum


Herkese Merhaba!
Gurmeler turlara hız kesmeden devam ediyor!!! 
Yepyeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım. (=
Gelişmeler için sayfamızı takip etmeyi unutmayın; TIK TIK!


Kitabımızın konusundan bahsedecek olursak; Mitchell, 4 yıl önce bir otobüsün çarpması ile ölüyor ve kendini cehennemde Şeytan'ın Stajyeri olarak buluyor. Cehennem, aynı dünya gibi, sadece sıcak, çok fazla sıcak. Cehennemde de insanlar işe gidiyor, çalışıyor ve eğleniyor. Ama kötüler, cezalarını çekiyor tabi.. (= 

Bir gün Septimus (Şeytan'ın sağ kolu), Mitchell, önemli bir görev veriyor. Ondan en güveniliriz 20 kişinin listesini yapmasını istiyor. Amaç ise zaman makinesi ile (yani Dönüştürücü ile) ölümleri engellemek. Yani cehenneme gelecek olanların sayısını azaltmak. Çünkü cehennem öyle doldu ki, artık taşmaya başladı ve buna bir son vermek için Dönüştürü'cüyü kullanma yoluna gidiyorlar.

Mitchell, bundan kimseye bahsetmemesi gerektiğini bilse de dayanamıyor ve en yakında arkadaşlarına bu durumdan bahsediyor. Ve bu dörtlü, bir plan yapıyorlar. Dönüştürücü'yü kullanarak ölüm anlarına gidip ve ölümlerini engellemek için bir plan yapıyorlar.

Tek tek her birinin ölüm anına gidiyorlar ve yeni yeni şeyler keşfediyorlar. O an fark edemedikleri şeyleri fark ediyorlar ve hiç bir şey planladıkları gibi gitmiyor. 

Kitabın kurgusu güzel. Yazarın anlatımını sevdim. Yazarın Doctor Who fanı olduğunu biraz araştırma yaptığınızda hadi onu da geçtim kitabı okuduğunuzda da anlıyorsunuz. Bir DW fanı olarak bu durum benim çok hoşuma gitti. Kitabı okurken adeta beni içine çekti. (=

Kitapta Mitchell ve arkadaşlarının maceralarını okuyoruz. Kitabın içinde aşk yok ve bu beni biraz rahatsız etti. İçinde aşk da olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum çünkü bazı kısımlarda macera biraz sönük kaldı ve sıkıldığım yerler oldu. Ama buna rağmen ikinci kitabı merakla bekliyorum. Eğer zaman yolculuğu ile ilgili kitapları seviyorsanız bir şans verebilirsiniz. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI