Opal || Lux Serisi 3 || Yorum


Herkese Merhaba!

Bugün Lux Serisinin 3.kitabı Opal yorumu ile karşınızdayım. Ben serinin ilk iki kitabını çok önceden okumuştum. O yüzden hatırlamadığım bir çok olay vardı. Ama Opal'i okuyunca eksiklerimi tamamlamış oldum. Ve bir karar aldım. Yeni bir seriye başlayacaksam devam kitaplarını aralarını fazla uzatmadan okuyacağım. Yoksa arada böyle unuttuğunuz şeyler olabilir. Siz, siz olun, benim yaptığım gibi yapmayın! :)


Adam'ın ölümü içime oturdu. Hep Katy yüzünden. Adam'ın ölümünden herkes Katy'i suçlu tuttu. Daemon hariç. Zaten Daemon olmasa Katy ne yapardı bilemiyorum. Adam'ın ölümüyle Katy, en iyi arkadaşını Dee'yi de kaybetti aslında. Ve bunun acısı, pişmanlığı yüreğine oturdu. Artık hiç kimse eskisi gibi olamadı. 

Daidalos'un elinden kurtulan Dawson'ın ise tek bir amacı vardır. O da biricik aşkı Betty'i de oradan çıkarmak. Bunun için şeytanla bir anlaşma yaptılar. Onlara kimseye güvenmemeleri gerektiği söylendi. Ama içlerindeki umut bunu göz ardı etti ve karşı konulmaz olan sona adım adım yaklaşmaya başladılar.

Ve Blake.. Blake'in ise tek bir amacı vardır o da arkadaşı Chris'i Daidalos'un elinden kurtarmaktır. Bunun içinde Dawson ile anlaşma yapar. İkisi oradan sevdiklerini kurtarmak için el ele verir. Ama son hiç bekledikleri gibi değildir!
Blake'i öldürebiliyor muyuz? Yanına bir de Katy'i.. Çok sinirliyim çok! Blake son dakika da yaptı yine yapacağını.. Ne yaptığını söylemiyorum okuyunca görürsünüz. Ama onu öldürmek isteyeceğinizden eminim!

Katy, Daemon sana demedi mi evde otur bekle.. Ne diye ben de geleceğim diye diretiyorsun. Geldin de ne oldu? Başını belaya soktun yine.. Kim çekecek ceremesini peki? Daemon tabi ki de...

Bazen diyorum ki bu Daemon, Katy'e nasıl katlanıyor. Hayır yani ben okurken zor tutuyorum kendimi.. Daemon'da iyi sabır varmış. Dawson'ın geri dönmesine sevindim. Her ne kadar Adam'ın ölümü herkesi sarsmış olsa da Dawson'ın varlığı rahatlatıcıydı..

Daemon&Dawson kardeşlerin diyaloglarının fazla olmasını isterdim. Dee'nin Adam'ın kaybından sonra bir daha eskisi gibi olamaması üzücüydü. Adam'ın yokluğunu çekerken hissettiklerini okumak beni de etkiledi. Keşke Adam ölmeseydi.. :(

Katy ve Blake beni sinir etse de güzeldi. Yani Daemon Black için bile okunur bu kitap! :D (Daemon'dan bir dal alabilir miyim? :P) Çok sevgili yazarım Jennifer yine yapmış yapacağını.. Her ne kadar ilk iki kitapta olanları pek hatırlayamasam da soluksuz okuduğum bir kitaptı. Bu seriye başlamamış olanlara öneririm. Kim ultra seksi bir uzaylının yer aldığı bir kitabı okumak istemez ki? :D 

Kitaba puanım 10 numara 5 yıldız! Gelsin dördüncü kitap.. :D 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI